پزشکان سراوان طی اقدام خدا پسندانه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس بیماران این شهرستان را ویزیت کردند
کد خبر: ۸۹۲۴۶۰۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، به مناسبت هقته دفاع مقدس پزشکان سراوان طی اقدام خدا پسندانه با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی و سپاه پاسداران بیماران را در پایگاه سلامت سوره یان واقع در خیابان حمزه این شهرستان ویزیت رایگان کردند.

در این خصوص رضا رضازاده پراپری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: بسیج جامعه پزشکی سراوان به عنوان بخشی از جامعه اعزام تیم‌های پزشکی را در سطح شهرستان داشته است.

وی در ادامه پزشکی، دندان پزشکی و ماما را اعضای این تیم عنوان کرد و اظهار داشت: افرادی که در حاشیه شهر‌ها زندگی می‌کنند جامع هدف ما هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان محرومیت زدایی و درمان بیماران کم بضاعت را از اهداف این برنامه دانست و خاطر نشان کرد: جامعه پزشکی در جهت خدمت به مناطق و مردم محروم خود را بخشی از جامعه می‌دانند و درمان را جز وظایف خود دانسته است.

وی با بیان اینکه تیم سلامت شهرستان سراوان در طول هفته دفاع مقدس آمادگی لازم جهت ارائه خدمات را دارد، تصریح کرد: ما درایام و مناسبت‌های مختلف جهت رفاه حال مردم بهترین خدمات را ارائه می‌کنیم.
ارسال نظرات