خبرهای داغ:
با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛
با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین، مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۹۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل و یدالله محمدبیگی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با ابوالفضل یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین دیدار کردند.
در این دیدار، حقایق‌پور مشکلات جامعه ایثارگران که از مهمترین آنها اشتغال است، تشریح و مطالبی در خصوص وضعیت اعتبارات این نهاد بیان کرد.
وی همچنین مطالبی پیرامون پیشرفت فیزیکی و اهمیت افتتاح مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین بیان کرد و گفت: باید پیگیری‌های لازم در خصوص جذب اعتبارات برای تکمیل پروژه صورت گیرد.
حقایق‌پور با اشاره به اینکه 6 میلیارد تومان در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین برای تکمیل مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین اختصاص یافته است، افزود: 3 میلیارد تومان برای تکمیل فاز نخست این پروژه در سال گذشته جذب شده و مابقی نیز باید تخصیص یابد.
این مسوول به ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر محمدیه که توسط شهرداری تامین شده بود، اشاره کرد و گفت: باید اقدامات لازم در ایجاد مکان ثابت برای ارایه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران این شهر فراهم شود.
در ادامه یاری گفت: اگر شهرداری محمدیه متعهد احداث ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر محمدیه باشد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین اعتبارات لازم را تخصیص خواهد داد.
وی قول مساعد داد در خصوص جذب اعتبارات تخصیص یافته برای تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی شهید رجایی قزوین اقدامات لازم را انجام دهد.
این مسوول در خصوص تامین تجهیزات ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز قول مساعدت و همکاری داد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها