فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

دشمن با تحریم هر دری می‌بندد، اصناف با تولید دروازه دیگری را باز می‌کنند

بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اگر امروز در مقابل سیاست‌های خارجی باوجود تحریم‌های بسیار زیاد زانو خم نکرده‌ایم توجه به اقتصاد داخلی است که دشمن هر دری را ببندد اصناف و بازاریان دروازه دیگری را باز می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۴۵۶۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع اعضاء اتاق اصناف استان با تسلیت ایام سوگواری سید سالار شهیدان و تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: اسلام بر تولید تأکیدات بسیاری دارد و اقتصاد را امری فطری قلمداد کرده است که در قشرهای مختلف به تولیدات داخلی سفارش شده است.

رزمجو بابیان اینکه تولید نقش مهمی در رشد و توسعه دارد، اظهار کرد: هر انسان برای گذران امورات باید به دنبال حرفه و شغلی باشد تا بتواند از توان خود در راستای خدمت به جامعه استفاده کند و کسانی که امروز در مراکز تولیدی بافکر و ایده خدادادی و تلاش و تجربه فعالیت می‌کنند نقش مهمی در اقتصاد دارند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: با تولید داخلی و حمایت از آن‌ها مسائل ملی مستحکم و خاک‌ریزهای جامعه نفوذناپذیر برای ورود دشمنان می‌شود و اگر توجه و اعتقادی به تولیدات داخلی نداشته باشیم آثار مخرب زیادی خواهیم داشت.

عضو شورای تأمین استان بوشهر بیان کرد: اگر امروز در مقابل سیاست‌های خارجی باوجود تحریم‌های بسیار زیاد زانو خم نکرده‌ایم توجه به اقتصاد داخلی است که دشمن هر دری را ببندد اصناف و بازاریان دروازه دیگری را باز می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بازاریان در مقابل تحریم‌های دشمن موج‌سواری اقتصادی می‌کنند، عنوان کرد: همیشه بازار که مرکز اقتصاد است پرخروش با ویژگی‌های اسلامی بوده است و در مقابل همه تحریم‌های اقتصادی سینه سپر کرده و پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان دادند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: اگر اصناف به تولیدات داخلی کم‌توجه باشند کشور به سمت‌وسوی وابستگی به بیگانگان خواهد رفت و عقب گردی به دوران قبل از انقلاب خواهیم داشت.

رزمجو ادامه داد: روزی خرید کالاهای خارجی فرهنگ مردم بود اما امروز با توجه به اینکه کیفیت کالاهای ایرانی بسیار خوب است مردم تغییر در خرید داده و از کالاهای مرغوب ایرانی استفاده می‌کنند و کالاهای خارجی کم‌رنگ شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در ادامه گزارشی کوتاه از دستگیری تفنگداران آمریکایی برای اعضاء اتاق اصناف استان بوشهر ارائه دادند./انتهای پیام

 

ارسال نظرات