خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع):

شبانان راه حسینی را در دفاع مقدس به خوبی دنبال کردند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه راه حسینی را شبانان به خوبی دنبال کردند گفت: با وجود فاصله بیش از 2 هزار و 800 کیلومتری از منطقه عملیاتی اما این غیورمردان عشایر و روستایی بودند که از شرقی ترین مرزهای ایران به غربی ترین مرزها به یاری رزمندگان شتافتند.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۹۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) صبح امروز در همایش چوپانان و گله داران استان ضمن گرامیداشت ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهارداشت: در این جلسه برای اولین بار شبانان مورد توجه و اهمیت قرار می گیرند. افرادی که در عرصه تولید محصولات دامی و پروتئینی تلاش می کنند .

وی عنوان کرد: این جلسه به همت بسیج سازندگی و بسیج عشایری استان و با پشتیبانی سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی قرب کوثر سپاه پاسداران انجام شده است.

قاسمی ادامه داد: عشایر نقش خودشان را در هشت سال دفاع مقدس به خوبی ایفا کردند. آنها با حضور در یگان های رزمی بسیجیانی جان بر کف بودند و پشتیبانی مالی، دامی و محصولی از جبهه ها داشتند.

وی با بیان اینکه راه حسینی را شبانان به خوبی دنبال کردند خاطرنشان کرد: با وجود فاصله بیش از 2 هزار و 800 کیلومتری از منطقه عملیاتی اما این غیورمردان عشایر و روستایی بودند که از شرقی ترین مرزهای ایران به غربی ترین مرزها به یاری رزمندگان شتافتند.

فرمانده سپاه استان از حضور مسئولین در این مراسم قدردانی کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها