به مناسبت هفته دفاع مقدس رقم خورد

افتتاح ۲ طرح محرومیت زدایی بسیج سازندگی در روستای طوغان

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس یک باب خانه عالم و یک باب غسالخانه در روستای طوغان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۵۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه در مراسم بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی سپاه پاسداران اظهار داشت: این خانه عالم در مساحت ۸۰ متر مربع و با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال از محل مشارکت مردمی و بسیج سازندگی هزینه شده است.

وی افزود:از این میزان ۲۴۰ میلیون ریال مشارکت مردمی و ۱۶۰ میلیون از سوی بسیج سازندگی تامین اعتبار شده است.


فرمانده سپاه قروه با بیان اینکه برای احداث غسالخانه در روستای طوغان ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است گفت:از این میزان اعتبار نیز ۴۶۰ میلیون از مشارکت مردمی و ۴۰ میلیون ریال از محل بسیج سازندگی هزینه شده است.


شعبانی با اشاره به اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۷۰ طرح محرومیت زدایی توسط بسیج سازندگی و مشارکت مردم اجراء شده است افزود: از این تعداد ۶۵ طرح به بهره برداری رسیده و پنج طرح در دست اقدام است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح‌های محرومیت زدایی ۲۶ میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان ۱۳ میلیارد ریال آن معادل ۵۰ درصد توسط سپاه احداث شده است.


به گفته وی اعتبارات پروژه‌های محرومیت زدایی در راستای احداث مسجد، احداث غسالخانه، احداث سرویس‌های بهداشتی، لایروبی قنات، ساخت خانه عالم، ساخت خانه محرومین، کمک به احداث راه روستایی و آبرسانی است.


سرهنگ شعبانی اظهار کرد:در سال جاری یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار در راستای اجرای ۱۴ طرح‌های محرومیت زدایی به شهرستان قروه اختصاص یافته است.


وی اضافه کرد:در سال جاری از ۱۴ طرح محرومیت زدایی ۱۱ طرح به بهره برداری رسیده و سه طرح در دست اقدام است.
 
انتهای پیام/7727
 
 
ارسال نظرات