معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: یکی از شاخص‌های توسعه و پیشرفت فرهنگی میزان گرایش به مطالعه و کتابخوانی است.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامحسین امیرخانی در نشست انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان اظهار داشت: خانواده، مدارس، مجموعه های آموزشی و کتابخانه ها از جمله نهادهایی هستند که می توانند زمینه و بستر لازم جهت ترویج و توسعه فرهنگ مطالعه در مردم به خصوص جوانان را ایجاد کنند.

وی،توسعه زیر ساخت ها و تامین منابع کتابخانه های عمومی را از مهمترین اهداف برگزاری این نشست عنوان کرد و افزود: شناسایی افراد خیر در زمینه ساخت و تجهیز کتابخانه های عمومی مناسب ترین روش در جهت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

رئیس امور کتابخانه های عمومی شهرستان نیز از اجرای طرح اهدای صدا در کتابخانه رودکی شهرکرد خبر داد و گفت: به مناسبت ماه محرم و صفر طرح اهدای صدا با هدف غنی سازی منابع گویای کتابخانه نابینایان رودکی شهرکرد و ایجاد شور و هیجان در میان مردم برای کتاب خوانی و گویا سازی کتاب اجرا خواهد شد.

اسماعیل بابایی ادامه داد: با آغاز سال تحصیلی جدید طرح های کتاب و کتابخوانی، همیاران کتاب و نشست کتابخوانی صبحگاهی در مدارس با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش اجرا خواهد شد

ارسال نظرات