خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طول چهار روز اجرای عملیاتی طرح ذوالفقار یک خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۷۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی پیش از ظهر امروز در نشست خبری طرح ذوالفقار 1، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: کار خطیر اطلاع‌رسانی و ارزشمند رسانه‌ها در انتقال عملکرد فعالیت‌های نیروی انتظامی احساس امنیت و آرامش را برای شهروندان به همراه دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشفیات گسترده نیروی انتظامی در هفته جاری، گفت: به‌منظور افزایش تحرک و چابکی ناجای استان طرحی با عنوان قرارگاه اقدام و عمل راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه طرح ذوالفقار یکی از خروجی‌های اتاق فکرهای قرارگاه اقدام و نیروی انتظامی استان بوده است، اظهار کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی با اشرافیت بر یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر با رصد فعالیت‌های آن‌ها با اقدامی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و بیش از یک هزار و 500 کیلوگرم مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

سردار معصوم بیگی با اشاره به کشف جاسازی 470 کیلوگرم هرویین، گفت: این میزان کشف این ماده مخدر در یک عملیات در تاریخ اقدام‌های نیروی انتظامی استان بی‌نظیر بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر قاطعیت برخورد با باندهای مواد مخدر در سطح استان، اظهار کرد: امکان انتقال تجهیزات جاسازی این باند مواد مخدر که در غلتک‌های بزرگ بود به مرکز استان نبود.

وی با بیان اینکه بارگیری این مواد مخدر در شرق کشور بوده است، ادامه داد: بخشی دیگر از این طرح ذوالفقار مبارزه با قاچاق کالا بوده است.

سردار معصوم بیگی افزود: مجموع اقلام کشف‌شده در برآورد اولیه 350 میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است که برنج، لوازم‌التحریر، لوازم خودرو و … جز این اقلام کشف‌شده بوده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به شناسایی تعدادی از باندهای فعال سرقت، اظهار کرد: مقداری خودرو و موتورسیکلت سرقتی از این باندها کشف و ضبط شد.

وی با تصریح بر برخورد با اراذل‌واوباش، گفت: اصفهان استانی فرهنگی و فرهنگ‌پرور است و محلی برای جولان اراذل‌واوباش نیست، بارها گفته‌ایم برخورد پلیس با اراذل‌واوباش توقف‌پذیر نیست و این را خط قرمز خود اعلام کرده ایم.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اقدام‌های ایجابی در حوزه عفاف و حجاب، اظهار کرد: برخی افراد و باندهای فسادی وجود دارند که برخوردهای قاطع پلیسی با آن‌ها انجام‌شده و می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تشکیل قرارگاه اقدام و عمل در مرکز استان را گام اول بیان کرد و افزود: افزایش احساس امنیت و آرامش از هدف‌گذاری‌های مهم این قرارگاه است.

وی با بیان اینکه مردم در تولید امنیت نقش محوری دارند، گفت: از مردم انتظار داریم بیش از گذشته در تولید امنیت ایفای نقش بکنند.

سردار معصوم بیگی در رابطه با بسته های مشکوک مکشوفه در نجف آباد و شریف واقفی اصفهان، تصریح کرد: ارتباط این دوبسته با اقدام های تروریستی کاملا کذب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها