مشاور عالي فرمانده كل سپاه:

حماسه دوران دفاع مقدس باید با حفظ امانتداری به نسل جوان منتقل شود

سردار عروج:در مسیری که نظام اسلامی در حرکت است باید واقعیت ها و مفاهیم دوران دفاع مقدس را به درستی در قالب مصادیق برای اقشار مختلف مردم تبیین کرد
کد خبر: ۸۹۲۴۳۵۶
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه شامگاه روز یکشنبه در مسجد امام حسین (ع) به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت باید فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنند تا جوانان با ظرفیت ها و دستاوردهای بزرگ این حماسه ماندگار بیشتر آشنا شوند.

حماسه دوران دفاع مقدس باید با حفظ امانتداری به نسل جوان منتقل شود

 وی افزود:در مسیری که نظام اسلامی در حرکت است باید واقعیت ها و مفاهیم دوران دفاع مقدس را به درستی در قالب مصادیق برای اقشار مختلف مردم تبیین کرد.

 این فرمانده دوران دفاع مقدس اظهار داشت:حماسه دوران دفاع مقدس باید با حفظ امانتداری به درستی بیان و منتقل شود.

 وی هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تبیین دستاوردها و نیز ایثار و فداکاری رزمندگان دانست و افزود:بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس نباید محدود به هفته دفاع مقدس باشد بلکه باید در تمام ایام سال مصادیق بارز دوران دفاع مقدس بیان شود.

سردار عروج در ادامه به تشریح نقشه دشمن بعثی برای تصرف استان خوزستان در روزهای نخستین جنگ پرداخت و گفت:طبق اسناد موجود و اعتراف دشمن آنچه که باعث شد تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد حاکم بودن شعوری فوق تصور انسانی بر رزمندگان و کشور ایران بود و آن چیزی جز نعمت ولایت و رهبری نبود.

منبع: فردیسان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار