فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: دفاع مقدس صحنه نبرد حق و باطل و صحنه فروریختن ابهت پوشالی ابرقدرت‌های جهان بود.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۴۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی در مراسم یادواره شهدای روستای مالوجه که در مسجد جامع این روستا برگزار شد اظهار داشت: رژیم بعث عراق در سال ۵۹ و به سرکردگی آمریکای جنایتکار و با پشتیبانی‌های دنیای غرب با خیال خام تصرف ۳ روزه تهران به سمت مرز‌های ایران اسلامی حمله ور شد.


وی با بیان اینکه رژیم بعث عراق با پشتیبانی نظام سلطه و به سرکردگی آمریکا یک جنگ نابرابر را علیه ملت ایران اسلامی آغاز کرد افزود:رزمندگان ایران اسلامی در برابر یک دشمن واقعی و به تمام معنی ایستادگی نمودند و از آب و خاک خود و از ناموس خود با غیرت و شجاعت دفاع کردند.


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: دشمن بعثی با امکاناتی غیر قابل وصف به ایران اسلامی حمله نمود و در این جنگ نابرابر بیش از ۳۹ کشور جهان رژیم بعث را حمایت می‌کردند به گونه‌ای که پس از آزادسازی خرمشهر قهرمان طارق عزیز از شکست تمام جهان در برابر ایران سخن می‌گفت.

به گفته شعبانی ابرقدرت‌های درجه یک جهان در هشت سال دفاع مقدس با بالاترین توان لوجستیکی و نظامی خود رژیم بعث عراق را یاری کردند و تسلیحات نظامی خود را در اختیار دشمنان ما قرار دادند، اما ملت ایران اسلامی با اتکا به توانمندی‌های خود اجازه نداد حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار بگیرد.


وی با بیان ویژگی‌های دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس یک دفاع مردمی بود و در کنار ارتش، سپاه پاسداران و بسیج مردمی شکل گرفت و مردم از سراسر ایران اسلامی فوج فوج به سمت مرز‌های کشور حرکت کردند تا در برابر دشمن بایستند که‌ای از نقاط قوت و نقاط برجسته انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی بود.


شعبانی افزود: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و شکاف در بین مسلمانان است چرا که با تفرقه می‌تواند به خواسته‌های خود دست یابد.


وی افزود: متاسفانه عده‌ای در داخل نیز آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و خدمات ارزنده سپاه پاسداران را نیز زیر سوال می‌برند.


وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی و سازندگی سپاه پاسداران در تاریخ انقلاب اسلامی اشاره نمود و با بیان فعالیت‌های محرومیت زدایی در روستای مالوجه به طرح جوادالائمه (ع) اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با هدف از بین بردن آسیب‌های اجتماعی و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در حال برگزاری طرح کرامت ۲ در روستای مالوجه می‌باشد.

شعبانی با تقدیر از ادارات و نهاد‌هایی که سپاه پاسداران را در اجرای این طرح یاری نموده اند خواستار همکاری دیگر نهاد‌ها نیز شد و گفت: باید مردم خود در قبال اجرای این طرح احساس مسئولیت داشته باشند و خیرین و معتمدین روستا وارد عمل شوند.


انتهای پیام/7727
ارسال نظرات