سردار انجیدنی:

امروز به لطف خون شهدا موشک‌های قاره‌پیما در اختیار داریم

جانشین اسبق تیپ زرهی ۲۱ امام رضا(ع) گفت: در زمان دفاع مقدس حتی یک موشک برای شلیک نداشتیم تا جواب صدام را بدهیم، ولی اکنون به لطف خون همین شهدا موشک‌های قاره‌پیما داریم.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۴۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار انجیدنی در  یادوراه ۳۰ شهید روستای دهنوخالصه شهرستان نیشابور با حضور مسئولین شهرستان گفت: مدیون خون شهدا هستیم و هر چه داریم از جان فشانی‌های شهدا است، در زمان دفاع مقدس حتی یک موشک برای شلیک نداشتیم تا جواب صدام را بدهیم، ولی اکنون به لطف خون همین شهدا موشک‌های قاره‌پیما داریم.

وی ادامه داد: جوان‌های ما باید هوشیار و بابصیرت باشند، اگر رئیس جمهور آمریکا از گزینه‌های روی میز سخن می‌گوید به دلیل این است که می‌داند دیگر نمی‌تواند در مقابل ملت ایران بایستد.

انجیدنی ضمن گرامیداشت شهید حسن دهنوی گفت: سردار شهید دهنوی به التماس به جبهه رفت، در اسارت شکنجه می‌شود و شلاق می‌خورد، اما فقط ذکر خدا را می‌گفت و شهدای ما این گونه به دفاع از انقلاب و نظام اسلامی پرداختند.

وی در پایان ضمن تشکر از برگزاری یادوراه شهدا گفت: یادواره شهدا تنها برای شهدا نیست بلکه برای انس گرفتن ما با آنان و شناختن راه و روش زندگی آن‌ها است و باید قدر این برنامه‌ها را دانست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار