مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: در چهار سال گذشته ۲۶ پروژه خیر ساز فضای آموزشی و نمازخانه با مشارکت خیرین و سازمان نوسازی مدارس در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۳۲۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سعید نیروئی صبح دیروز در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان خیر ساز مسعود محقق اظهار داشت: از مجموع ۲۶ پروژه خیر ساز این شهرستان ۹ پروژه به ساخت فضای آموزشی و ۱۷ پروژه به احداث نمازخانه در سطح آموزشگاه‌ها اختصاص یافته است.
 
وی افزود: از ابتدای سال ۱۳۷۱، ۴۹ پروژه آموزشی و ۳۰ باب نمازخانه خیر ساز با مشارکت خیرین و سازمان توسعه و نوسازی مدارس در سطح شهرستان تربت حیدریه به بهره برداری رسیده است.
 
نیروئی با بیان اینکه امسال ۱۳۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در مدارس این شهرستان تحصیل می‌کنند، افزود: از این میزان ۳ هزار و ۶۰۰ دانش آموز کلاس اولی در ۱۲۰ کلاس درس مشغول تحصیل هستند.
 
مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه گفت: امسال بالغ بر ۲ هزار و ۷۰۰ معلم سازماندهی شده در سطح مدارس تربت حیدریه تدریس دانش اموزان را نیز برعهده دارند.
 
امام جمعه تربت حیدریه در این مراسم با تاکید بر لزوم تربیت همه جانبه در آموزش و پرورش، از نهاد تعلیم و تربیت بعنوان دانشگاه زندگی یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش مدیران آینده نظام اسلامی ایران را تربیت می‌کند.
 
نماینده تربت حیدریه نیز اظهار کرد: علم را برای تحقق کمال و معرفت و رسیدن به ثروت می‌خواهیم و لذا علمی که تبدیل به ثروت نشود ناقص خواهد ماند.
 
سعید باستانی گفت: امسال هر دانش اموزی که بهترین پیشنهاد را برای عمران و توسعه شهرستان ارائه کند هدیه‌ای نفیس دریافت خواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها