خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: برای نخستین بار طرح توزیع بسته مهرانه برای حمایت آموزشی از کودکان کار در شهرستان نهاوند توسط پایگاه خدمات اجتماعی مهر علی(ع) اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۷۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

طرح توزیع بسته مهرانه برای حمایت از کودکان کار در نهاوند اجرا شدکریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درنهاوند در حاشیه مراسم طرح توزیع بسته مهرانه که در محل پایگاه خدمات اجتماعی مهر حضرت علی(ع) نهاوند برگزار شد، اظهار داشت: برای نخستین بار طرح توزیع بسته مهرانه برای حمایت آموزشی از کودکان کار در شهرستان نهاوند توسط پایگاه خدمات اجتماعی مهر علی(ع) اجرایی شد.

وی افزود: در این طرح به بیش از ۱۰۰ کودک دختر و پسر خیابانی شناسایی شده در شهرستان نهاوند بسته‌های آموزشی و فرهنگی اهدا شد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: بسته‌های آموزشی اهدا شده به این کودکان شامل کیف، کفش، لوازم التحریر، لباس، مسواک، لیوان و خمیردندان و... است.

وی میانگین سنی کودکان کار و خیابانی را هشت تا ۱۵ سال دانست و گفت: هدف از اجرای این طرح ارتقاء سطح  کیفیت و رفاه اجتماعی کودکان کار، کنترل و کاهش خطرات ناشی از حضور کودکان در خیابان و همچنین ساماندهی و توانمندسازی خانواده کودکان دارای کار است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات