مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج از برگزاری یک دوره آموزشی غواصان آتش نشان خبر داد و گفت: ۶ نفر از آتش نشانان این سازمان روش‌های نوین غواصی و همچنین غواصی در شرایط مختلف را فراگرفتند.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری سنندج، رامین اسدنژاد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: آتش نشانان در طول سال در حوادث گوناگونی عملیات مختلفی را انجام خواهند داد که یکی از این عملیات‌ها، عملیات غواصی است.



وی با بیان اینکه غواصان این سازمان در طول سال علاوه بر انجام عملیات در سطح شهر نسبت به انجام عملیات غواصی در دیگر درنقاط مختلف سطح استان اعزام می‌شوند، ادامه داد: عملیات غواصی کار بسیار سخت و دشوار است که غواصان علاوه بر آمادگی جسمی و روحی توان غواصی در شرایط مختلف را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از برگزاری دوره آموزشی غواصی ویژه آتش نشانان سنندجی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به مدت چهار روز و زیر نظر هیئت غواصی استان برگزار شد.


اسد نژاد عنوان کرد: ۶ نفر از نیرو‌های عملیاتی این سازمان در این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی آموزش‌های لازم نظیر اس تینگ، غواصی در استخر و غواصی در آب‌های آزاد را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: غواصی در شرایط عادی و سخت، عملیات نجات و حیات بخشی و همچنین آموزش استفاده با وسایل و تجهیزات و روش‌های نوین غواصی وامداد و نجات را در این دوره آموزشی به غواصان آموزش داده شد.


مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج اعلام کرد: در پایان این دوره آموزشی غواصان مدرک غواصی تک ستاره دریافت کردند.


رامین اسدنژاد همچنین از برگزاری تست ورزشی آتش نشانان خبر داد و گفت: با هدف ارزیابی سطح آمادگی آتش نشانان این تست ورزشی بصورت فصلی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در تست ورزشی فصلی آمادگی جسمانی آتش نشانان در آیتم‌های دراز و نشست، شنا، دو، حمل خاموش کننده‌های دستی، بارفیکس مورد ارزیابی قرار گرفت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات