مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان:
بوشهر-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان گفت: یکی از بزرگترین دستاورد های دفاع مقدس 8 ساله ما رشد فضیلت های اخلاقی و تحکیم پایه های انقلاب اسلامی بود که باید مورد توجه قرار گیرد و نسل به نسل منتقل شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۲۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، حجت الاسلام سید مهدی دشتی حسینی در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی و کارکنان سپاه امام علی(ع) تنگستان و در همایش مودت بین سپاه و کمیته امداد گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم برای مصاف تمام عیار ملت ایران و بلکه امت اسلامی با جبهه خبیث استکبار جهانی در اقصی نقاط عالم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تنگستان تصریح کرد: بی‌تردید امنیت پایدار و کم‌نظیر امروز ایران اسلامی در شرایط پرآشوب پیرامونی و قطعی شدن فروپاشی پروژه خاورمیانه بزرگ و امنیت‌سازی برای رژیم صهیونیستی و باطل شدن رؤیاهای پلید امریکا و ارتجاع منطقه در مهار انقلاب اسلامی، بر جاری بودن فرهنگ دفاع مقدس و روح فداکاری و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در منطقه به ویژه جبهه مقاومت اسلامی دلالت دارد.

وی ضمن تاکید بر شناساندن دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل امروز و فردای کشور گفت: در راستای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس باید ماهیت و اهداف آشکار و پنهان دشمناني که طي هشت سال با ما جنگیدند را بشناسیم و نوع و حجم جنایات آن ها را به نسل امروز و فرداي انتقال دهیم که این خود جوان امروز را در حفظ دستاوردهاي دفاع مقدس متعهد خواهد کرد.

دشتی حسینی عنوان داشت: توجه به رفع مشکلات فراوان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی طبقات محروم جامعه و پیش بینی برنامه های مورد نیاز برای توانمندسازی و رفع نیازهای اقشار محروم یکی از دغدغه های انقلاب بود که امام راحل با تاسیس نهاد مقدس کمیته امداد این مشکل را حل کرد.

ارسال نظرات