همزمان با هفته دفاع مقدس.

شب شعر و خاطره در سنندج برگزار می شود

شب خاطره شهید محمد سعید توفیقی همزمان با هفته دفاع مقدس و در راستای گرامیداشت ۳۰۰ شهید ترور کردستان در سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۴۲۰۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، شب خاطره شهید حاج محمد سعید توفیقی از شهدای ترور کردستان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان از سری برنامه‌های کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید کردستان، همزمان با ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه پنجم مهر جاری در سالن شماره ۲ پردیس سینما یی بهمن سنندج برگزار می‌شود.



این برنامه معنوی و فرهنگی با همکاری سازمان بسیج هنرمندان و مشارکت سپاه بیت المقدس، اداره کل تبلیغات اسلامی، کنگره ۵ هزار و ۴۰۰ شهید، اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران، اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان و همچنین دوستان و همسنگران شهید حاج محمد سعید توفیقی برگزار می‌شود.



پخش مستند زندگینامه این شهید گرانقدر و بیان خاطرات ایشان در طول دوران مقدس و جبهه‌های جنگ از عناوینی است که برای این مراسم پیش بینی شده است.


حاج محمد سعید توفیقی در هفتم مهرماه ۱۳۶۸ مصادف با ۲۸ صفر ۱۴۱۰ هجری قمری پس از بازگشت از محل کار توسط گروهک‌های ضد انقلاب در جلوی منزل خود در خیابان کشاورز سنندج به شهادت رسید.

انتهای  پیام/7727
ارسال نظرات