به مناسبت هفته دفاع مقدس ،نمایشگاه اقتصاد مقاومتی صنایع و هنرهای دستی همزمان با اختتامیه طرح جوانه های صالحین در حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۴۱۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همزمان با اختتامیه طرح جوانه های صالحین با همکاری پایگاههای ریحانه المصطفی، حضرت رقیه(س) و نجمه خاتون حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد به مدت یک روزدر مسجد و حسینه حضرت ابوالفضل(ع) شهرک دانشگاه امامشهر برگزار گردید.
حجت الاسلام "زارع" مسئول تعلیم و تربیت ناحیه در بازدید از این نمایشگاه ،ضمن ابراز خردسندی از وجود همچین تشکیلاتی در بسیج ،همکاری و همیاری کلیه بسیجیان با فرمانده پایگاه را عامل موفقیت در برگزاری و اجرای کلیه برنامه ها و نمایشگاه اذعان نمود و با اهداء هدیه ای نفیس از زحمات "کارگران" فرمانده پایگاه ریحانه المصطفی تشکر و قدردانی کرد.
"میرجلیلی" فرمانده حوزه مقاومت با تاکید بر حضور پررنگ وایفای نقش گسترده بسیجیان حلقه های صالحین در تحقق اقتصاد مقاومتی و اسوه بودن آنها برای سایرعموم در ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات و کالاهای ایرانی،از کلیه پایگاهای تابعه که در برگزاری این نمایشگاه و غرفه هاکمک نموده بودند،تشکر نمود.
در این نمایشگاه نوشت ابزارها و کالاهای ایرانی ،محصولات اقتصاد مقاومتی ،مواد غذایی ،صنایع وهنرهای دستی که متربیان حلقه هایصالحین در ایام تابستان در طرح جوانه های صالحین آموزش دیده بودند به عرصه نمایش و فروش گذاشته شد.
ارسال نظرات