خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

دیدار کارکنان ناحیه مانه و سملقان با امام جمعه شهر آشخانه

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کارکنان ناحیه مانه و سملقان به همراه مسئولین اجرایی دستگاه های دولتی شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهر آشخانه با حجت الاسلام احمد زاده دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۹۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج؛  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کارکنان ناحیه مانه و سملقان به همراه مسئولین اجرایی دستگاه های دولتی شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهر آشخانه با حجت الاسلام احمد زاده دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه دراین دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری ایام شهادت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و نیز گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: بنابر آیات قرآن کریم، عالمان چراغ راه سعادت در جامعه اسلامی محسوب می شوند و شما مسئولین و نیروهای نظامی نیز جزو فرهیختگان، دانش پژوهان و حق جویان در این راه هستید.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده با تاکید بر تقویت فضای فرهیختگان و تجلیل از عالمان، اظهار کرد: جامعه باید به علم و عالمان توجه ویژه داشته باشند، و جامعه ای که عالمان را گرامی بدارد، به هدف غایی و الهی خود می رسد، جامعه ای از راه سعادت منحرف می شود که نسبت به فضای علم و علما منفعل باشند.

 احمدزاده با بیان این که علم، تقوا، فضایل اخلاقی،ارزش های دینی، جهاد در راه خدا و دفاع از کیان و مرزها از ملاک های فردی و اجتماعی قرآنی است، تصریح کرد: امروزه این ارزش ها تغییر پیدا کرده و ارزش هایی که غرب برای جوامع امروزی تعریف می کند در واقع نوعی ضد ارزش است، کشورهای غربی بواسطه فضای مجازی، قدرت و مادیات و دیگر ضد ارزش ها را برای ما ملاک تعریف کرده است.

 وی با تاکید بر این که قطب نمای زندگی و جهت گیری های سیاسی و فرهنگی ما باید همسو با امام حسین (علیه السلام) باشد، بیان کرد: صفات انقلابی، جهادی، عالم، جنگجو و جبهه ای بودن و سبک زندگی اسلامی را امروزه می توان از سیره ی امام حسین (علیه السلام) الگو گرفت و جهت گیری های سیاسی و فرهنگی مان را با نهضت عاشورا گره بزنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار