اقتصاد مقاومتی راه مقابله با تحریم دشمنان است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با تحریم دشمنان است.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۹۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

به  گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید ولی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج ضمن تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی موضوعی است که در چند سال اخیر مقام معظم رهبری مدظله العالی بارها روی آن تاکید داشته اند, هم به مردم و هم به مسئولین گوشزد نموده اند که تنها راه چاره برای مقابله با تحریم های دشمنان و برای پیشرفت اقتصادی کشور اقتصاد مقاومتی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم علیه السلام خاطرنشان کرد: اگر مردم و مسئولین به موضوع اقتصاد مقاومتی توجه و عمل کنند خیلی از مشکلات اقتصادی کشور و حتی خیلی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه حل خواهد شد چرا که بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه به بیکاری جوانان ارتباط دارد.

وی عنوان داشت: بیکاری جوانان موجب اعتیاد به مواد مخدر، سرقت، اختلافات خانوادگی، طلاق و بسیاری از موضوعات اجتماعی و فرهنگی می‌شود که حل این موارد فقط با دست‎یابی به اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر خواهد بود.

موسوی ضمن اشاره به توانایی جوانان کشور در حل مشکلات و پیشرفت کشور به مسئولین دولتی افزود: مسئولین باید بیشتر به جوانان اعتماد کنند چرا که جوانان کشور ما در طول سا‌ل‌های بعد از انقلاب با اتکا به خودباوری و اعتماد به توانای‌های خود کارهای بزرگی انجام داده اند که در دنیا بی سابقه یا کم سابقه بوده و امروزه هم اگر مسئولین و دولت به جوانان اعتماد کنند و مورد حمایت قرار دهند می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و کشور را از معضلات و مشکلات اقتصادی و اجتماعی نجات دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: مردم عزیز کشور ما هم باید با استفاده از محصولات داخلی از تولید حمایت کنند چرا که اگر هر ایرانی یک کالای داخلی خریداری کند مثل این است که یک جوان را مشغول به کار کرده است.

وی بیان داشت: اصناف نیز برای حمایت از تولید داخل باید از فروش و توزیع اجناس خارجی خودداری کنند و اجناس ایرانی را در معرض فروش قرار دهند که همین موضوع هم کمک بزرگی است به اقتصاد ملی و اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌باشد.

ارسال نظرات