همزمان با آغاز رزمایش محرمّ در منطقه شمال غرب و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بيمارستان صحرايي كوثر، وابسته به بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي شهيد آيت الله محلاتي تبريز در منطقه مرزي قطور شهرستان خوي افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۸۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رئيس بيمارستان شهيد محلاتي تبريز وابسته به بهداري نيروي زميني سپاه، در مراسم افتتاح اين بيمارستان گفت: در این بیمارستان کلیه خدمات تخصصی و فوق تخصصی بهداشتی و درمانی به مدت 5 روز به مردم محروم منطقه ارائه می شود و ارائه خدمات در بیمارستان صحرایی سپاه کاملاً رایگان است.

دكتر اسدي خاطرنشان كرد: کلیه خدمات تخصصی و فوق تخصصی شامل کلینیک های داخلی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی ، کلینیک قلب، اکوکاردیوگراف، تست ورزش، کلینیک جراحی شامل عملهای جراحی و اتاق عملهای فعال، بخشهای بستری با تفکیک جنسیتی، بخشهای اورژانس، تصویربرداری با قابلیت های سی تی اسکن، گرافی دیجیتال،OPG  و سونوگرافی، آزمایشگاه و بانک خون در اين بيمارستان صحرایی ارائه می شود.

وی افزود: کلینیک های دندانپزشکی، داروخانه با ارائه داروی رایگان به مراجعین ،کلینیک های زنان، زایمان و مامایی، ارتوپدی، طب فیزیکی، اورولوژی، چشم پزشکی و بینایی سنجی در صورت نیاز و جراحی مغز و اعصاب نیز از دیگر خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی كوثر شهيد محلاتي نیروی زمینی سپاه می باشد.

رئيس بيمارستان شهيد محلاتي در پايان خاطرنشان كرد: اعزام روزانه اکیپ سیار به همراه پزشک عمومی به روستاهای اطراف و مدارس کلاسیک و علوم دینی و اهدای بسته های بهداشتی و غربالگری سرطان سینه و بینایی سنجی در سطح روستاها از ديگر برنامه هاي اين بيمارستان مي باشد.

 

ارسال نظرات