خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان تکاب در خطبه های نمازجمعه گفت: دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه‏ های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‏ های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۷۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

حجت الاسلام عیسی برادری هفته دفاع مقدس را نماد استقامت و دلاوری دانسته و افزود :جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، تنها جنگ دو کشور نبود، بلکه جنگ ابرقدرت‏های دنیا با ایران بود و اگر از این جنگ به عنوان حماسه بزرگ و دفاع مقدس یاد می‏شود، از آن جهت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی ناچیز و امکانات بسیار کم به مصاف کسانی رفتند که از ماشین‏های جنگی و تجهیزات مطلوبی  برخوردار بودند. از این رو دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی از پیچیده ‏ترین عرصه رقابت‏های جهانی به شمار می‏رود.

حجت الاسلام برادری در ادامه گفت : انقلاب اسلامی ایران، نعمتی الهی است که به بهای ایثار و پایمردیِ شیرزنان و دلیرمردانِ بسیاری به دست آمد و حفظ شد. امروز ملت ایران فریب حیله ها و نیرنگ های دشمن را نمی خورد ، امروز ملت ایران بصیرت دارد و با پیروی از رهبر معظم خود در برابر تمامی دشمنان ، با اقتدار و عظمت ایستاده است  و خواهد ایستاد .

ارسال نظرات