خبرهای داغ:
سردار سلامی؛

امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته و توقف ناپذیر استراتژی دفاعی ما است

جانشین فرمانده کل سپاه در مرحله اصلی رزمایش محرم گفت : امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته ،توقف ناپذیر و دائمی استراتژی دفاعی ما است.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۷۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حسین سلامی در  آغاز مرحله اصلی رزمایش محرم، اظهار داشت: امنیت از اهمیت فوق العاده‌ای در نظام دفاعی ما برخوردار است ، به ویژه در شرایطی که در کشورهای پیرامونی ما کانون‌هایی از ناامنی و بحران شکل گرفته و راهبرد کشورهای سلطه طلب و بیگانه همچون آمریکا و انگلیس و برخی رژیم‌های متحد آنها در منطقه ایجاد تغییرات ژئوپلتیک در جهان است.

وی با بیان اینکه ما برای امنیت ملت ایران اقدام به برگزاری رزمایش‌هایی از این دست می‌کنیم، گفت: به دلیل آنکه اقتدار مرزها برای ما از اولویت‌های اصلی به شمار می‌رود، تسلط ما بر مرزها در این زمینه بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

سلامی خاطرنشان کرد: ما برای برقراری کامل امنیت  به ویژه در مرزها، هم در میدان عمل دشمنان را تعقیب می‌کنیم و هم آمادگی دفاعی خود را نمایش می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه امنیت مناطق مرزی ارجحیت پیوسته و توقف ناپذیر استراتژی دفاعی ما است، اظهار کرد: برگزاری رزمایش امنیتی محرم و سایر رزمایش‌های نیروهای مسلح، برای ما امنیت آفرین و آرامش بخش و برای دشمن مایوس کننده خواهد بود.

ارسال نظرات