خبرهای داغ:
رئیس قشر عشایر نهبندان گفت: عشایر پشتیبانی خود از ولایت فقیه را باحضور و ماندن در مرزها اثبات کرده اند.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۶۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین دهمرده رئیس قشر عشایری شهرستان نهبندان در همایش وحدت و ولایتمداری عشایر نهبندان ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) گفت: عشایر مرزبانان عقیدتی و پشتیبان ولایت فقیه بوده و هستند و این را با حضور خود در تمام صحنه ها اثبات کرده اند.

وی افزود: ما عشایر، مرزبانان این خطه از ایران اسلامی هستیم که با حضور خود سبب جلوگیری از نفوذ دشمن در خاک ایران می شویم و ماندن و اقامت ما در این مرزهای بی آب و علف فقط برای حفظ امنیت و حسن نیتی که به رهبری و دولت داشته ایم است چرا که سکونت و زیستن در مرز مشکلات فراونی دارد.

حسین دهمرده تصریح کرد: روستای دغال به عنوان آخرین روستای مرزی می باشد و اگر این روستا خالی از جمعیت شود نفوذ و پای دشمن به خاک ایران باز شده و امنیت را به مخاطره می اندازد.

رئیس قشر عشایر نهبندان با بیان اینکه مرزنشینان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند افزود: عشایر دارای مشکلات معیشتی هستند و عدم اشتغال و بیکاری جوانان مزید بر علت شده است به گونه ای که جوانان برای کار و اشتغال به استان ها و شهرستان های دور دست مهاجرت نموده و فقط سالخوردگان در این نقطه مانده اند.

وی در ادامه گفت: از دولت تقاضامندیم به این گوشه از مرز توجه بیشتری داشته باشد تا شاهد مهاجرت و خالی شدن مرزها نباشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها