تیم‌های مختلف دختران زیر ۱۵ سال نفت وگاز گچساران در المپیاد ورزشی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خوش درخشیدند.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۲۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
مسئول رسانه باشگاه نفت و گاز گچساران گفت:درخشش دختران گچسارانی در المپیاد ورزشی نفت دختران زیر ۱۵ سال نفت و گاز گچساران با درخشش در المپیاد ورزشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افتخارات تیم‌های این باشگاه را در تابستان ۹۶ تکمیل کردند.
امین دهقانی با بیان اینکه دختران زیر ۱۵ سال نفت و گاز گچساران با ۹۰ ورزشکار در سومین دوره المپیاد ورزشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب حضور داشتند افزود: نفت و گاز گچساران در ۹ رشته ورزشی شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، اسکیت، شنا و تکواندو با حریفان به رقابت پرداخت.
دهقانی گفت: دختران زیر ۱۵ سال نفت و گاز گچساران در رشته‌های والیبال، بسکتبال و ژیمناستیک مقام اول، در رشته‌های ورزشی تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو و اسکیت مقام دوم و در رشته‌های ورزشی شطرنج و شنا به مقام سوم دست پیدا کردند.
وی افزود:سومین دوره المپیاد ورزشی دختران زیر ۱۵ سال شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (جام ولایت) با حضور ۳۵۰ ورزشکار از شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، نفت و گاز آغاجاری، نفت و گاز مسجدسلیمان و شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب (اهواز) از بیست و هشتم شهریور به مدت ۳ روز به میزبانی اهواز برگزار شد.
ارسال نظرات