مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) گفت: با مدیریت جهادی و حرکت انقلابی، تجهیزات نظامی و موشکی خودمان را به سطحی رسانیدم که حرف اول را در دنیا می‌زنیم.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۱۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار علی‌اکبر گرمه‌ای در دومین یادواره پایگاه شهید دستغیب مسجد رضوی نیشابور اظهار داشت: جنگ ما گنج است و از این گنج هنوز ذرات کوچکی برداشت شده است و اثرات آن را در دنیای اسلام می‌بینیم.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، برای اولین بار در ۳ قرن اخیر توانستیم در یک جنگ نابرابر آن‌چنان روی پای خودمان بایستیم و در برابر دنیا مقاومت کنیم که مشابه آن در طول تاریخ وجود نداشته است.

وی بابیان اینکه تمام قدرت‌های جهانی با تمام زر و زورشان پشت سر صدام بودند، گفت: در چنین روزی صدام با ۱۹۴ هواپیما به ۱‍۲ فرودگاه کشور ما حمله کرد و بر طبل آغاز جنگ کوبید. هرچند روز بعد جواب صدام داده شد، اما در آن شرایط ما هیچ امکاناتی نداشتیم.

وی افزود: مقاومت ما به یک معجزه می‌ماند آن‌ها می‌خواستند جنگ طی ۱۰ روز به پایان برسد و صدام به اهدافش برسد، اما فقط در خرمشهر که قرار بود صرف ۴۸ ساعت تصرف شود ۳۴ روز درگیر جنگ شدند و اگر خیانت‌های بنی‌صدر نبود خرمشهر سقوط نمی‌کرد.

سردار گرمه‌ای خاطرنشان کرد: راز پیروزی ما در این ۸ سال تجهیزات نظامی نبود. ما با یک ارتش متلاشی و سپاهی که هنوز شکل نگرفته بود در برابر ۱۲ لشگر مسلح عراق قرار گرفتیم. ۹۹ و نیم درصد بودجه عراق صرف مسائل نظامی می‌شد، اما در ایران ۱۲ و نیم درصد و اگر ما می‌خواستیم کیسه گونی برای خاک‌ریز وارد کنیم به ما نمی‌دادند.

وی ادامه داد: موسسه‌ای به نام گلوبال فایرز طرح کرده است که ایران یکی از ۶ کشوری است که امکان حمله نظامی به آن‌ها وجود ندارد.

وی افزود: ما به لحاظ موشک و تجهیزات وضعیتمان صد‌ها برابر از زمان جنگ بهتر شده است، اما مقوله «ما می‌توانیم» مهم است و رمز پیروزی ملت شده است.

مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: با مدیریت جهادی و حرکت انقلابی، تجهیزات نظامی و موشکی خودمان را به سطحی رسانیدم که حرف اول را در دنیا می‌زنیم و روزبه‌روز رتبه نظامی ایران بالاتر می‌رود و در منطقه غرب آسیا قدرت برتر نظامی هستیم.

وی عنوان داشت: درسی که باید از دفاع مقدس بگیریم این است که ما در همه جبهه‌ها می‌توانیم حرف اول را بزنیم. در اقتصاد می‌توانیم به افق ۱۴۰۴ برسیم در مسائل علمی اقتصادی فرهنگی و ... می‌توانیم به قدرت برتر منطقه دست‌یابیم.

سردار گرمه‌ای تصریح کرد: این‌که ما حرف اول را در منطقه می‌زنیم به خاطر تجهیزات ما نیست بلکه به خاطر رزمندگان و شجاعت آن‌ها است که نمونه آن را چهره شهید حججی نمود داشت. این روحیه پشت دنیا را به لرزه آورده است. دشمن از این روحیه، شهامت و ایثارگری‌ها می‌ترسد نه از تجهیزات ما

وی بابیان اینکه دومینویی استکبار برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و توقف حرکت انقلاب رو به شکست است، گفت: امروز به برکت جنگ تحمیلی و دفاع مقدس رزمندگان فاطمیون، حیدریون، زینبیون، حشدالشعبی و نیرو‌های مردمی سوریه با محوریت جمهوری اسلامی در کنار هم قرارگرفته‌اند و برای جنگ نهایی در برابر استکبار جهانی آماده می‌شوند و این پیروزی‌های زمینه‌ساز ظهور، اما زمان (عج) است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها