مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه حر مشهد رویش‌های جدید انقلاب را زمینه ساز حماسه‌هایی ماندگارتر از دوران دفاع مقدس دانست که منجر به افتخارات بزرگ در مقابله با تروریسم تکفیری-صهیونیستی شده است.
کد خبر: ۸۹۲۴۰۰۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به مناسبت آغاز دفاع مقدس، آیین افتتاح برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت حوزه مقاومت بسیج ۴ حر مشهد در محل پایگاه مقاومت بسیج شهید کاوه برگزار گردید.

در آیین افتتاحیه گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس که تقارن پیداکرده است با ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام، حجت الاسلام علی نوروزی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج حر مشهد ضمن گرامیداشت ایام پربرکت دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها و شجاعت‌های انسان‌های بزرگی دانست که هرچند امام خمینی(ره) را از نزدیک ندیده بودند ولیکن با الهام گیری از نهضت کربلا و قیام خونین و برجسته امام حسین علیه السلام علیه ظلم و تباهی در جبهه‌های حق علیه ظلمت حماسه آفریدند.

وی با تبیین تهدیدات متصوره از جانب خط آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی، جلوگیری از رشد روز افزون انقلاب اسلامی به سایر کشور‌ها و ملت‌ها را طرحی اساسی از طرف آن جریان دانست.

حجت الاسلام نوروزی اقدامات مزورانه شبکه‌های مجازی علیه مدافعین حرم یا علیه کمک‌های بشردوستانه ایران نسبت به مردم یمن یا میانمار را نشانه سرسپردگی آنان به خط منحط آمریکا دانست.

وی رویش‌های جدید انقلاب را زمینه ساز حماسه‌هایی ماندگارتر از دوران دفاع مقدس دانست که منجر به افتخارات بزرگ در مقابله با تروریسم تکفیری-صهیونیستی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها