جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

دوران هشت سال دفاع مقدس نمایش قدرت ایران اسلامی بود

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمود "جنگ ما جنگ حق علیه باطل، جنگ فقر و غنا و جنگ ایمان و رذالت بود". اما عزم و اراده و اعتقاد راسخ رزمندگان به آرمان‌های انقلاب اسلامی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۹۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسم نواخته شدن «زنگ مهر و مقاومت» که در دبیرستان حاج حسین ترابی اراک برگزار شد با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی بلوک شرق و غرب در مقابل نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران هم قسم شده و صف‌آرایی کردند، گفت: هدف دشمن در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی بود ولی جوانان ما برای حفظ، استقلال و تمامیت ارضی این کشور و حفظ دین، قرآن و میهن اسلامی با اطاعت از ولایت و رهبری در برابر دشمن ظالم ایستادند.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمود "جنگ ما جنگ حق علیه باطل، جنگ فقر و غنا و جنگ ایمان و رذالت بود". اما عزم و اراده و اعتقاد راسخ رزمندگان به آرمان‌های انقلاب اسلامی همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: رمز ماندگاری و پیروزی دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت، ایمان و اعتقاد به خداوند، اخلاص، اطاعت از رهبری و ولایت‌پذیری، فرهنگ شهادت طلبی و فرهنگ عاشورا بود.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده انقلاب اسلامی ایران را ودیعه و امانت الهی دانست و گفت: بزرگترین پیام دفاع مقدس، انسجام و وحدت و خودباوری برای سازندگی و استقلال است که در سال‌های پس از جنگ با وجود تحریم‌های اقتصادی و توطئه‌های متعدد دشمن در سایه بصیرت مردم حاصل شده است.

وی افزود: باید با حرکت در مسیر شهدا، از این نظام و ارزش دینی و معنوی آن دفاع کنیم تا به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) سپرده شود. بیش از 36 هزار دانش‌آموز جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند و باید سیره آن عزیزان به خصوص در پیروی از ولایت الگوی دانش‌آموزان امروز قرار گیرد.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دانش آموزان امروز وظیفه دارند با کار و تلاش شبانه روزی، تحصیل علم و دانش و تلاش برای خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور تلاش کنند چرا که امتداد خون شهدا تلاش برای آبادانی و استقلال کشور است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات