امام جمعه شهر محلات تاکید کرد

دشمن در عرصه جنگ نرم به دنبال نابودی باورها و اعتقادات نسل جوان

امام جمعه شهر محلات گفت: شیوع مصرف اعتیاد، شهوت‌رانی و بی‌بند و باری در جامعه بخشی از اهداف دشمن در جنگ نرم است و اگر ما همانند سال‌های دفاع مقدس به فرهنگ عاشورایی خود بازگردیم و با یک انسجام واقعی وارد میدان شویم  در مقابله با این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۸۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام مهدی ربانی امام جمعه شهر محلات در دیدار با جمعی از مسئولین، بسیجیان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای شهر محلات با اشاره به تقارن ایام سوگواری اباعبدالله حسین(ع) با هفته دفاع مقدس، گفت: تمام حماسه‌‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس به تأسی مکتب عاشورا بود.

وی با اشاره به اینکه تنها بخشی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل برای افراد جامعه بازگو شده استف گفت: بسیاری از ویژگی‌های دوران دفاع مقدس امروز هم راهگشا است، ارتباط و معامله با خدا، ایثارگری، همدلی و انسجام بین آحاد جامعه عامل موفقیت در انقلاب و دفاع مقدس است.

امام جمعه شهر محلات تصریح کرد: ما در دفاع مقدس، عده و عوده‌ای نداشتیم ولی ایمان رزمندگان اسلام سرنوشت جنگ را به سرعت تغییر داد.

حجت‌الاسلام ربانی با اشاره به هجمه نرم دشمن گفت: دشمن که در جنگ سخت راه به جایی نبرد، جنگ نرم را علیه ملت ایران در پیش گرفته است ولی متاسفانه هنوز عده‌ای به این باور نرسیده‌‌اند که امروز کشور ما در جنگ نرم قرار دارد، اما اگر باور کنیم که دشمن به ما حمله کرده است هم در جنگ نرم و هم در جنگ اقتصادی با تمامی توانمندی‌های خود وارد عرصه می‌شویم.

وی افزود: در هجمه نرم دشمن که با استفاده از ابزار و تکنولوژی‌های جدید با قدرت ورود کرده است تنها هدف دشمن از میان بردن تمام باورها و ظرفیت‌های جوانان و جامعه است.

امام جمعه شهر محلات تصریح کرد: شیوع مصرف اعتیاد، شهوت‌رانی و بی‌بند و باری در جامعه بخشی از اهداف دشمن در جنگ نرم است و اگر ما همانند سال‌های دفاع مقدس به فرهنگ عاشورایی خود بازگردیم و با یک انسجام واقعی وارد میدان شویم  در مقابله با این جنگ نیز پیروز خواهیم شد.

حجت‌الاسلام ربانی تصریح کرد: همه باید بدانند در راه مبارزه با دشمنان در عرصه‌های مختلف راهی جز درس گرفتن از فرهنگ عاشورا وجود ندارد و مدافعان حرم دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ایستادگی در مقابل یک انحراف بزرگ را برعهده دارند و همین اقدام آنها، نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار