خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خبر داد

تخصیص 115 میلیارد ریال برای بهسازی و ترمیم راه‌های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: بالغ بر 115 میلیارد ریال از منابع سازمان راهداری به منظور بهسازی، ترمیم و مرمت راه ها به استان همدان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۵۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

تخصیص 115 میلیارد ریال برای بهسازی و ترمیم راه‌های استان همدانمحمد رودباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه‌گیری در محورهای شریانی و غیر شریانی استان به طول 41 کیلومتر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و دیگر عوامل محیطی، فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی استان از سوی این اداره کل در حال انجام است.

وی افزود: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون 115 هزار و 212  متر طول درزگیری و 101 هزار و 118 مترمربع لکه‌گیری، ۱۱ کیلومتر آسفالت شانه شنی راه‌ها، هشت کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) و ۱۱۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه طرح های مختلفی در حوزه راهداری در دست اقدام و پیگیری است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز 8 طرح آسفالت در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بالغ بر 115 میلیارد ریال از منابع سازمان راهداری به منظور بهسازی، ترمیم و مرمت راه ها به استان همدان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات