یک بانوی کارآفرین بسیجی در گفتگو با «بسیج»:

زنان کارآفرین، موتور تحول و توسعه اقتصادی، فرهنگ و جامعه هستند

نرگس خاتون آبادی کارگر گفت: زنان کارآفرین، موتور تحول و توسعه اقتصادی، فرهنگ و جامعه هستند. از اینرو ضروری است که دولتمردان بیش از گذشته زنان کارآفرین را مورد حمایت قرار دهند.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۳۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰

نرگس خاتون آبادی کارگر یک بانوی کارآفرین بسیجی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: نقش کارآفرینی زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی در کشورمان بی بدیل است. بنا به تاکیدات رهبری معظم انقلاب که بارها اقتصاد مقاومتی را روشی مهم در تغییر مسیر حرکت اقتصادی کشورمان در نظر گرفته اند؛ اقتصاد مقاومتی مفهوم واقعی و عملیاتی برای جهش کشورمان در ابعاد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه زنان کارآفرین می‌توانند نقش عمده ای در ایجاد تحول خانواده، جوامع محلی، ملی و بین المللی داشته باشند افزود: زنان کارآفرین می‌توانند با بکارگیری نوآوری عامل اصلی توزیع ثروت اقتصادی را فراهم کنند.

وی در ادامه بیان داشت: زنان کارآفرین ، مدیرانی هستند که با راه اندازی یک واحد تولیدی تجاری می‌توانند بهره برداری اقتصادی را انجام دهند. با توجه به اینکه زنان کارآفرین ابزار تولید را به منظور ادغام آنها برای تولید محصولات قابل عرضه به بازار ارائه می‌دهند.

این بانوی بسیجی کارآفرین خاطر نشان کرد: زنان کارآفرین، موتور تحول و توسعه اقتصادی، فرهنگ و جامعه هستند. از اینرو ضروری است که دولتمردان بیش از گذشته زنان کارآفرین را مورد حمایت قرار دهند.

ارسال نظرات