فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران را از یاد نبریم

سرهنگ سید اسدالله امامی درمراسم سرکشی ازخانواده شهدای شهرستان گفت :نباید نسبت به تکریم و احترام خانواده معزز شهدا و ایثارگرانی که افتخار و عزت امروز کشورمان را مدیونشان هستیم، بی توجه باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۳۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: امامی درمراسم سرکشی ازخانواده شهدای شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را باید گرامی بداریم، اظهار داشت: ۳۱ شهریور ماه آغاز هشت سال جنگ است و ما این روز را بدین دلیل که موفقیتی بزرگ نصیب ملت ایران شده است گرامی می‌داریم.
وی افزود: ابرقدرت‌های بزرگ دنیا با پشتیبانی‌های مالی و نظامی متجاوزان بعث عراق، هشت سال جنگ را بر کشورمان تحمیل کردند و رزمندگان ما با دستانی خالی آن دفاع مقدس و جانانه را رقم زدند.
فرمانده ناحیه اشکذر افزود: رزمندگان غیور ایران اسلامی به پیروی از امام خمینی (ره) و هدایت‌های داهیانه آن امام همام با اتکای به خداوند نگذاشتند حتی یک وجب از خاک کشورمان به دست غاصبان و متجاوزان بیفتد.
امامی با تأکید بر اینکه امروز وظیفه‌ای سنگین بر دوش همه ماست و آن هم اینکه باید قدردان خون شهدا باشیم، اظهار داشت: باید قدردان جانبازانی که درد جانبازی را با خود حمل می‌کنند و خم به ابرو نیاورده اند تا مبادا اجرشان ضایع شود باشیم و رشادت‌های آن‌ها را به فراموشی نسپاریم.
ارسال نظرات