مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر:

بیمه شدن انقلاب ؛ میراث دفاع مقدس

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر از برنامه نمایش رزمی ناحیه روح الله یزد در دهکده مقاومت واقع در جنب پارک کوهستان یزد بازدید نمود.
کد خبر: ۸۹۲۳۹۳۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛حجت الاسلام علی گندمی نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد با بیان اینکه میراث دفاع مقدس، عاشورایی کردن دفاع ما از اسلام، قرآن، نظام و ولایت فقیه بوده است اظهار داشت:این امر موجب بیمه شدن سند انقلاب اسلامی شد. بیش از 188 هزار نفر از نیروهای مسلح و مردم جانشان را تقدیم کردند تا اسلام و انقلاب و تفکر عاشورایی و انقلابی وهمچنین اقتدار ایران حفظ شود. بعد از سال‌ها هنوز هیچ دشمنی مانند امریکا و رژیم صهیونیستی با آن امکانات و قدرت نمی‌توانند به کشور ما نگاه بدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه گرامیداشت دفاع مقدس در واقع انتقال فرهنگ دفاع مقدس در دهه شصت به دهه‌های بعد است، افزود: اگر امروز، شهید حججی ما که متولد 71 است با آرامش به قربانگاه می‌رود،علت آن شهیدان فهیمده،محمدی، طوسی، شیرودی و همه شهدای نظامی و غیرنظامی است که این درس را نسل به نسل منتقل کردند .
وی در ادامه افزود: 42 کشور و دو ابرقدرت شرق و غرب علیه ما بودند و ما با دست خالی، با همت امام(ره) و مردم در برابر خصم جهانی ایستادیم و موجب افتخار ماست. همانطور که اکنون دشمن با تمام توان به یمن، سوریه، عراق و لبنان آمده اما نمی‌تواند کاری انجام دهد و علتش همین فرهنگ دفاع مقدس است که به این جوانان در این کشورها منتقل شده است که اینگونه در مقابل آنان ایستادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار