مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد
جلسه اعضای شورای امربه معروف ونهی از منکر ناحیه ثارالله یزد با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی واعضاء برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۸۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با اهداف نام گذاری هفته اول محرم بنام امر به معروف ونهی از منکرجلسه اعضای شورای امربه معروف ونهی از منکر ناحیه ثارالله یزد با حضور فرمانده و مسئول نمایندگی واعضاء برگزار شد.
در این جلسه پیرامون چگونگی اجرای هر چه بهتر این موضوع توسط آمران به معروف ونهی از منکردر سطح جامعه به بحث وتبادل نظر پرداخته شد .
درابتدای جلسه "حجت الاسلام میر فخرالدین" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله ضمن تسلیت ایام محرم وسوگواری اباعبد الله الحسین(ع)به موضوع امربه معروف وحد وحدود آن در حریم عمومی جامعه مطالبی را بیان کرد.
وی گفت:وسیله شخصی حریم خصوصی محسوب نمی شود و گاه گناه در حریم عمومی قرار می گیرد وامام حسین (ع) فرمودند کسی که گناه خود را علنی نمی کند انرا رسوا کرد ودر برابر یزید زمان خود ایستاد و او را رسوا ومفتضع کرد.
در ادامه جلسه فرمانده ناحیه ثارالله یزد ضمن تسلیت ایام محرم وسوگواری اباعبد الله الحین(ع) به تبیین سخنان اخیرمقام معظم رهبری(مدظله) در جمع خبرگان رهبری پرداخت .
دهقان دراین جلسه این سخنان را حکیمانه و دارای نکات امر به معروف ونهی از منکر دانست واعضای شورا را به دقت ومطالعه هر چه بیشتربر روی سخنان مقام معظم رهبری واجرای آن درسطح بسیج وحوزه ها توسط امران به معروف ونهی ازمنکر و همچنین مطرح نمودن گفتمان لسانی درحلقه های صالحین تاکید کرد.
دهقان در ادامه سخنان با اشاره به این نکته از فرمایشات رهبری درجواب یکی از مسئولین که گفته بود: ما نمی خواهیم به زور مردم را به بهشت ببریم ودر جواب رهبری ان را حرف نادرست ومغالطه امیزخواند ودرجای دیگرکه فرمودند :پای قدرتمند خود را با عصای بیگانه عوض نکنید این سخنان رهبری را بسیارحکیمانه وبه دیده بانی تشبیع کردند که از دور دستها کشور را اداره می کنند و درادامه شرط وتداوم انقلاب را حفظ روحیه انقلابی عنوان کردند.
در پایان این جلسه مقرر گردید جلسه ای با حضور50 نفراز دبیران امر به معروف ونهی از منکرحوزه ها و پایگاههای بسیج ناحیه ثارالله در دفتر دکتر موسوی با سخنرانی و تجلیل از امران این طرح درروز پنج شنبه برگزارگردد.
ارسال نظرات