خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

حضور مردم در صحنه امروز مهم است و باید حفظ شود

حجت الاسلام قندهاری در مراسم ماه محرم در مسجد غربای شاهرود گفت: امنیتی که ما درکشور داریم به برکت حضور مردم در صحنه است و باید این حضور در صحنه حفظ شود، عده ای به دنبال تغییر واژگان قرآنی همچون استکبار و مستضعفین هستند و حاضر نیستند در ادبیات سیاسی خود این واژگان را به کار ببرند و تغییر دادند.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۰۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و ماه محرم در مسجد غربای شاهرود در سخنانی با اشاره به نیاز امروز جامعه به مسجد تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز آنچه نیاز است و رهبری دغدغه دارند مسجد تراز انقلاب اسلامی و ولایی است که مروج سخنان ولایت و فرهنگ عاشورا باشند.
وی افزود: وقت مردم ارزش دارد و ما همه مسئول هستیم و باید مسجد و هیئت ما در تراز انقلاب اسلامی باشد یعنی سخنرانان و مداحان دغدغه‌های رهبری را نشر دهند و اگر اینگونه نباشد ما جفا کرده ایم و مسئول هستیم.
قندهاری خاطر نشان کرد: مسائل جهان اسلام و مسلمانان میانمار دغدغه امروز رهبری است چرا که ولایت فقیه دنبال کننده راه انبیا است و پیامبر فرمود: کسی که بخوابد و به فکر مسلمانان و برادر دینی خود نباشد مسلمان نیست و باید دغدغه‌مند بود.
وی تصریح کرد: در مقابل جنایات در جهان اسلام مجامع بین المللی سکوت مرگبار کردند و حتی کشور‌های اسلامی صدایشان در نمی‌آید در مقابل این جنایات و همچنین کردستان عراق که دنبال درست کردن اسرائیل دیگر در منطقه هستند تا ضربه‌ای که از داعش خوردند و نقشه آن‌ها شکست خورد در منطقه کردستان نقشه شوم خود را اجرا کنند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان گفت: با توجه به گرفتاری‌های مردم باید کسی باشد که تحلیل ارائه کند و مسجد تراز انقلاب اسلامی باید این تحلیل‌ها و راهکار‌ها را ارائه نماید.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید دارند هیئت سکولار نمی‌خواهیم افزود: چطور می‌شود که از امام حسین (ع) بگوییم، اما از مشکلات مردم و دغدغه‌های رهبری چیزی بیان نکنیم.
قندهاری با تاکید بر جذب جوانان عنوان کرد: باید بزرگتر‌ها کمی حوصله به خرج دهند تا جوانان جذب شوند و این حضور در صحنه مهم است و باید تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان را جذب نماییم تا از تهدید‌ها در امان باشند.
وی با اشاره به ناامنی در اطراف کشور بیان کرد: امنیتی که ما درکشور داریم به برکت حضور مردم در صحنه است و باید این حضور در صحنه حفظ شود و مردم توجیه شوند چرا که عده‌ای به دنبال تغییر واژگان قرآنی همچون استکبار و مستضعفین هستند و حاضر نیستند در ادبیات سیاسی خود این واژگان را به کار ببرند و تغییر دادند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان اضافه کرد: ما باید از محرم و عاشورا درست استفاده کنیم و روشنگری نماییم و از انقلاب پاسداری کنیم و باید مساجد و تکایا و حسینیه‌های ما در راستای منویات انقلاب حرکت کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها