بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: خداوند همه حلقه‌ها را به هم پیوند داد تا آمریکا در خلیج‌فارس تحقیر شود و اطلاعاتی که برای به دست آوردن آن باید میلیاردها دلار هزینه می‌شد در این عملیات به دست جمهوری اسلامی ایران رسید و در حال بررسی است.
کد خبر: ۸۹۲۳۸۰۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

به گزارش خبرزاری بسیج؛ علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع فعالین رسانه و هنر با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید سالار شهیدان، گفت: در سال‌های دفاع مقدس عاشورای حسینی در کربلای ایران رقم خورد که با رشادت‌های رزمندگان موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: خیلی خوشحال هستیم که در ایام محرم و آغاز سی و هفتمین سال از دفاع مقدس در حالی برگزار می‌شود که جمهوری اسلامی ایران لنگرگاه جهان شده است و انقلاب بااتصال به جبهه مقاومت و بلعکس در برابر استکبار جهانی سینه سپر کرده است.

عضو شورای تأمین استان بوشهر افزود: اتصال بر باورهای دینی باعث شده است تا آمریکایی‌ها باانرژی کم‌رنگ‌تر از گذشته و بی‌خاصیت درصحنه‌ها حضورداشته باشند.

رزمجو بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران رفته‌رفته به یک جبهه ابرقدرت جهاتی تبدیل‌شده است که آمریکایی‌ها در بررسی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند برای تسلط بر خاورمیانه باید دست جمهوری اسلامی ایران را کوتاه کنند که همیشه در هر عملیاتی ناکام مانده‌اند.

وی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکای خبیث بیش از یک دهه برنامه‌ریزی کردند تا بتوانند حضور خود را در هوا، زمین و دریا پررنگ نشان دهند و به خیال باطل خودشان با حضور در مناطق مختلف امنیت را برقرار می‌کنند؛ اما تاریخ نشان داده است که حضور آن‌ها در هر منطقه چیزی جزء حمایت، طراحی و ورود مستقیم به جنگ‌ها نداشته‌اند.

سامانه موشکی ایران قلب دشمن را به درد آورده است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بابیان اینکه ایران به یک دژ معنوی و تجهیزات نظامی رسیده است، خاطرنشان کرد: همه اندیشمندان جهانی مطرح کرده‌اند که آمریکا در هر منطقه‌ای که حضور دارد چیزی جزء تاریکی ندارد و حضور ایران در منطقه فقط روشنی و حمایت از مردم است.

عضو شورای تأمین استان بوشهر با توجه به اینکه گذشته ایران در تولید سلاح‌های سبک نیز دچار مشکل بود، ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به تجهیزات نظامی به‌عنوان ابزار استفاده می‌کند و تکیه‌گاه اصلی رزمندگان به اعتقادات و باورهای الهی است.

رزمجو بابیان اینکه سامانه موشکی ایران قلب دشمن را به درد آورده است، اذعان کرد: امروز سامانه موشکی ایران به توان فضایی جمهوری اسلامی ایران افزوده است و باعث شده است تا قلب دشمنان به دربیاید و با بردهای بلند در زمین و دریا عمل می‌کند.

وی ضمن اشاره به اینکه در طول تاریخ هیچ انقلابی باسابقه‌تر از جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد، تصریح کرد: در اوج قدرت‌نمایی آمریکا در مقیاس جهانی و اوج پیگیری‌های برجام در کشورهای مختلف و اوج تهدیدات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران خداوند حلقه‌های شکست دشمن را به هم پیوند داد.

در همه بازجویی‌ها با گروگان‌ها محترمان رفتار شد

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر یادآور شد: رزمندگان بوشهری مانند تاریخ گذشته  در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و در حوزه استان بوشهر دو فروند شناور آمریکایی با مدرن‌ترین تجهیزات و سامانه‌های دریایی دستگیر شوند.

رزمجو ادامه داد: این دو فروند از مبدأ کویت به مقصد بحرین درحرکت بود که با ورود به آب‌های خلیج‌فارس به دام دریاداران جمهوری اسلامی ایران افتادند و در اولین فرصتی که ارتباط با آمریکا قطع شد آمریکایی‌ها اقدام به تهدید کردند.

وی بابیان اینکه مسئول تیم آمریکایی در پاسخ به اینکه چرا هنگام دستگیری واکنشی انجام ندادید، تأکید کرد: مسئول تیم آمریکایی گفت با دیدن نیروهای ایرانی کاملاً گیج شدیم؛ در همه بازجویی‌ها و کاملاً با گروگان‌های آمریکایی محترمانه برخورد شد.

عضو شورای تأمین استان بوشهر عنوان کرد: در این ماجرا تجهیزات و نیروی انسانی از نقاط مرزی استان بوشهر به جزیره فارسی اعزام شد که در هنگام اعزام یکی از شناورهای آمریکایی از سمت بحرین در مسیر قرار گرفت و اعلام کرد که هر شناوری از بوشهر به سمت جزیره فارسی حرکت کند موردتهاجم قرار می‌گیرد که نیروهای ایرانی توجه ای به آن‌ها نکردند و با سختی خود را به جزیره فارسی رساندند.

این عملیات جنگ تمام‌عیار بدون تیر و تفنگ بود

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: آمریکا اعلام کرد برای خروج نیروهای خود از جزیره فارسی با بالگرد وارد جزیره خواهد شد که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ اعلام کرد این حرکت تجاوز دوم است.

رزمجو بابیان اینکه در این عملیات یک جنگ تمام‌عیار بدون تیر و تفنگ بود، خاطرنشان کرد: در این ماجرا تهدیدات دوطرفه بود و ناوهای ایرانی درخطر مرزی صف‌آرایی کرده بودند و آمریکا نیز با تمام توان در طرف مقابل حضور داشت.

وی ضمن اشاره به اینکه این موضوع با رعایت سلسله‌مراتب به مقام معظم رهبری اعلام شد، افزود: با توجه به تهدیداتی که دشمن انجام می‌داد سامانه موشکی جمهوری اسلامی ایران در منطقه مستقر و شروع به فعالیت کرد که ناوها و بالگردهای نظامی آمریکایی که در منطقه حضور داشتند فقط در منطقه آزاد آب‌ها قرار داریم.

فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه گفت: خداوند همه حلقه‌ها را به هم پیوند داد تا آمریکا در خلیج‌فارس تحقیر شود و اطلاعاتی که برای به دست آوردن آن باید میلیاردها دلار هزینه می‌شد در این عملیات به دست جمهوری اسلامی ایران رسید و در حال بررسی است./انتهای پیام

ارسال نظرات