کد خبر: ۸۹۲۳۷۳۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

سی و هفتمین «هفته دفاع مقدس» ملت بزرگ ایران، تداعی کننده پیام عاشورایی مبارزه با ظلم، یاری مظلوم، دعوت به حق و حقیقت، بسط فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و اثبات حقانیت شعارها و اهدف نظام مقدس جمهوری اسلامی است

-دفاع مقدس آحاد مختلف مردم غیور ایران اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری تنیدگی با نهضت حسینی(ع) را متجلی و آموزه های فرهنگ عاشورا را در قالب حماسه جبهه مقاومت، در آینه خود منعکس می سازد.

-همه بر این باوریم بین عاشورا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی و ریشه دار برقرار است وبه فرموده ی رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) : ” ما هر چه داریم از محرم و صفر داریم" که انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و جهاد امروز مدافعان حرم، همه در تداوم فرهنگ عاشورا و بر گرفته از آرمان های مقدس و مکتب متعالی امام حسین (ع) می باشد.

- روحانیت وطلاب اردبیل اعلام میدارد عاشورای منهای دفاع مقدس یعنی عاشورای بدون جهاد، یعنی عاشورای بدون مبارزه با ظالمان، یعنی عاشورای منهای ”حربٌ لمن حاربَکُم"، یعنی عاشورای سازگار و باب میل یزید.

-ملت بزرگ ایران اسلامی در پرتو این باور و با درس گرفتن از فرهنگ عاشورایی و سر لوحه قرار دادن شعارهای حسینی از جمله ”هیهات من الذله" چگونه مقاوم، نستوه و شهادت طلبانه در برابر متجاوزین، ظالمین، منافقین و زیاده خواهان ایستادند و تن به ذلت ندادند و مبارزه با استکبار را سر لوحه ی خود قرار دادند و در طول 8 سال دفاع مقدس زیباترین جلوه های مکتب حسینی را پیش چشم جهانیان جلوه گر نمودند.

-طلاب و روحانیون اردبیل تقارن هفته دفاع مقدس و ماه محرم را نویدبخش پیام عاشورایی دانسته و اعلام میدارد که اگر بخواهیم حیات مادی و معنوی چون حسین بن علی (ع) داشته باشیم باید انقلابی بوده و تن به ذلت و سازش با دشمن ندهیم.

-در آخر ضمن تسليت فرارسيدن ماه محرم و ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، ياد و خاطره رشادت‌ها و ازخودگذشتگي‌هاي شهدا،جانبازان و ايثارگران، از صدر اسلام تا اعتلاي عصر حاضر را گرامي داشته و با درود بر روح عرشي معمار كبير انقلاب و آرزوي طول عمر بابركت براي مقام معظم رهبري، توفيق خدمت براي همه خدمتگزارن صديق نظام اسلامي را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

ارسال نظرات