جهادگر بسیجی در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد

اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان عنبرآباد کرمان توسط گروه های جهادی

فراهانی گفت: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و ماه مهر گروه جهادی ما برای دانش آموزانی که در این مناطق  نیاز به لباس فرم و لوازم تحریر دارند وسایلی را تهیه و اهدا می کنند.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۲۲
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

حجت الاسلام محمدرضا فراهانی مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در مناطق محروم و دور افتاده اظهار داشت: گروه جهادی فدائیان عدالت در سال 1381 توسط طلاب بسیجی قم تاسیس شده و در زمینه های مختلف فرهنگی، عمرانی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، کشاورزی و کارآفرینی فعالیت می کند.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت افزود: در زمینه عمرانی ساخت خانه ایتام، ساخت یازده مسجد، خانه عالم و ساخت و تجهیز مدارس و در حوزه بهداشتی چندین حمام و سرویس بهداشتی برای محرومان در روستای محمد آباد کتکی و روستای مهتابی زیارت در عنبر آباد کرمان ساختیم.

این جهادگر بسیجی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و ماه مهر گروه جهادی ما برای دانش آموزانی که در این مناطق  نیاز به لباس فرم و لوازم تحریر دارند وسایلی را تهیه و اهدا می کنند.

فراهانی بیان داشت: ساخت خانه ایتام در روستاهای مختلف کرمان با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) است. تعداد این خانه های یتیم 12 خانه بوده که نصف هزینه آن را کمیته امداد و نصف دیگر را گروه جهادی ما می پردازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار