خبرهای داغ:

همایش شیرخوارگان حسینی در امامزاده سیدعباس برگزار شد

همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در محل امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنور با حضور مادران و فرزندان شیرخوارشان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۷۱۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در محل امامزاده سیدعباس بن موسی بن جعفر (ع) بجنور با حضور مادران و فرزندان شیرخوارشان برگزار شد.

 خانم تختی مهمان ویژه مراسم با بیان اینکه واقعه عاشورا از زوایای مختلف قابل بررسی است، گفت : در کمترین زمان  افراد معدود و محدود در صحنه عاشورا حضور پیدا می کنند و این حادثه جانسوز را می آفرینند و از طرفی میتوان صحنه کربلا را به یک نمایشگاه تشبیه کرد که در ان غرفه های ایثار، رشادت ، ذلت گریزی  ، ستم تیزی، و صبرو رشادت برپا شده است.

وی با اشاره به سخنی از  امام محمد باقر(ع) گفت:  شهادت امام حسین (ع) در دلها حرارتی ایجاد کرد که هیچگاه سرد وخاموش نمی شود.

تختی همزمانی آغاز ماه محرم با اولین روز از هفته دفاع مقدس را  یک پیام دانست و اظهار داشت: زنان ما از عاشورا و وقایع آن الگو بگیرند و در این برهه حساس از تاریخ باید مهارتهایی چون  مهارت زن بودن، همسربودن، مادر بودن را در خود تقویت کنند.

وی با بیان اینکه دشمن امروزه در صدد تضعیف جایگاه واقعی زنان در جامعه و خانواده است گفت: تربیت نسل و ذریه پاک و فرزندان شایسته و کارآمد از مهارت های کلیدی زنان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار