طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان آیین نکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۹۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج یاسوج ابرازکرد: تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم فرصتی مناسب برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام حسینی صدر آثاری، چون بقاى شریعت اسلام، تفسیر و احیاى اسلام و امر به معروف و نهى ازمنکر، دمیدن روح استقامت و آزادیخواهى، قیام حسینى الگوى قیامهاى مقدس دیگر، بیدارى خفتگان، شکست یزیدو یزیدیان‏، رهایى از جهالت و ضلالت را بخشی از آثار جاودانه قیام جوانمردانه امام حسین (ع) بیان کرد.
وی با بیان اینکه اگر عاشورا نبود، اسلام نابود می‌شد، افزود: قیام امام حسین علیه‌السلام اسلام را بیمه کرد.
امام جمعه موقت شهر یاسوج عاشورا را درس احیاى سنت نبوى، عدالت علوى و فریاد سرخ حسینى ارزیابی و تاکید کرد: عاشورا مرکز افشاى یاران شیطان، نقطه مرکزى سربازى براى جبهه حق، درس ولایت و حمایت از رهبرى الهى، محراب شهادت و مقتل رضا به قضاى ربوبى است.
وی در این آئین، ۸ سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل کفار را برگی از درس عاشورا عنوان کرد و افزود: عاشورا به بلندای تاریخ برای همه بشریت پیام دارد و ملت ما با الهام گیری از قیام خونین حسینی هشت سال جنگ را پشت سر گذاشت.
مسئول حوزه نمایندگی سپاه فتح گفت: عاشورا و محرم نقطه عطف تاریخ است و مبلغان لازم است تاریخ اسلام را با بیان آموزه‌های دینی محرم و عاشورا و نهضت امام حسین (ع) بیان کنند.
در ادامه مراسم ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام شریفی، حجت‌الاسلام علی دادخواه به عنوان مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه یاسوج منصوب شد.
ارسال نظرات