خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی خطاب به فعالان عرصه قلم و کتابخانی در حوزه دفاع مقدس گفت: امروزه کار شما روایتگری شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است وباید با فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس در برابر هجمه های دشمن ایستادگی کنیم.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۵۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام والمسلمین حسین معصومی در همایش تکریم ازفعالان کتاب و کتابخانی در حوزه دفاع مقدس استان در بیرجند اظهارداشت: اصل دفاع یک اصل پذیرفته شدنی بر اساس فطرت و غریزه در بین انسان و حیوان است.


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: خداوند وجود انسان را به گونه ایی آفرید که بتئانه در برابر هجمه ها از خود دفاع کند واگر این دفاع ؛ دفاع از ملت، عزت ، ناموس، آزادی باشد عزتمند خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر دفاع با مدیریت امامی عادل باشد آن خیلی ارزشمند خواهد بود وامام حسین(علیه السلام) این امام معصوم مدیریت دفاع را دارد و جانش و خانواده اش را برای همه ارزشهای الهی فدا می کند.


معصومی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی خیلی ازجوانان و اقشار مختلف مردم جان خود را تحت فرمان ولی فقیه از دست دادند و به شهادت رسیدند چرا که همه مردم با هر سلیقه ایی پشت سر ولی فقیه و رهبری جامعه حرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ایران سراسر مملو از عقب نشینی در برابر دشمنان این کشور است، عنوان کرد: ولی ما در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشور را به دشمن واگذار نکردیم.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خطاب به فعالان عرصه قلم و کتابخانی در حوزه دفاع مقدس تاکید کرد: امروزه کار شما روایتگری شهداء و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: اگر عشق نباشد نگارش تاریخ دفاع مقدس هیچ ارزشی نخواهد داشت و شما نویسندگان عرصه دفاع مقدس باید ارزش کار خود را بدانید آنچه که باید در مقابل ترویج بی فرهنگی دشمن بایستد قلم شما است.


معصومی با اشاره به اینکه 40میلیون کاربر در ایران عضو تلگرام هستند، متذکرشد: امروزه جامعه ما مورد بی سابقه ترین هجمه فرهنگی دشمن قرار دارد.


وی متذکرشد: دشمن امروزه به دنبال دور شدن فرهنگ عاشورا، مسیر امام حسین(ع) و فرهنگ شهادت و رهبری است لذا باید با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و عاشورا در مقابل آن ایستادگی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها