به همت پایگاه مهدیه حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد ؛
اردوی زیارتی تربیتی حلقه‌های صالحین الف به همت پایگاه مهدیه حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد در شاهزاده حسین و امامزاده اسماعیل باراجین قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۶۲۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، اردوی زیارتی تربیتی حلقه‌های صالحین الف به همت پایگاه مهدیه حوزه 714 کوثر ناحیه نظرآباد در شاهزاده حسین و امامزاده اسماعیل باراجین قزوین برگزار شد.

برگزاری اردوی زیارتی حلقه های صالحین (الف)

متربیان با حضور در نمازو شرکت در مراسم زیارت عاشورای امامزاده به پیشواز ماه محرم رفتند.


لازم به ذکر است خانم زارعدار در کنار برنامه های دیگر، با بیانی ساده ذهن متربیان را به تامل و تفکر در باب محرم و عزای حسینی وا داشت و گفت: در ماه محرم مرسوم است که برای امام حسین گوسفند قربانی میکنند این بسیار خوب است اما بیاییم دلمان را قربانی امام زمانمان کنیم و هر آنچه که دلمان میخواهد را انجام ندهیم بلکه هرچه دینمان میخواهد انجام دهیم و مانند کوفیان زمان امام حسین نباشیم

ما هر زمان که حاجتی داریم به سراغ اهل بیت میرویم این بسیار سفارش شده و درست است اما باید اهل بیت خود را بشناسیم و بدانیم که چه ظلم هایی در حق آنها شده است ما فقط توانسته ایم یک درک جزیی از زندگی امام حسین داشته باشیم این که ایشان چرا شهید شدند و برای چه نوزاد شش ماهه خود را در راه اسلام دادند؟

آیا چون به ظواهر دین (نماز و روزه)پایبند نبودند؟!

خیر،زیرا در بین قاتلین حسین(ع)حافظ قرآن و نماز شب خوانهای زیادی بودند؛دقیقا کسانی که دین را با دل خود گره زده و سعی در جامه عمل پوشاندن به دل خواههای خود نیز بودند. گفتنی است ایشان در توصیفی افزود ما ۱۲ شیشه عطر داریم که بوی هیچ کدام را استشمام نکرده ایم جز یکی که شکسته و همین یک شیشه عطر شکسته مارا نگاه داشته است اما متاسفانه به باقی امامان و معصومین نگاه عمیق نداریم.

 

خبرنگار بسیجی: خانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها