مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهارداشت:دفاع مقدس با آموزه های قرآنی وفرهنگ حسینی همراه است وما دفاع مقدس را با تأسی از عاشورا به دست آورده ایم
کد خبر: ۸۹۲۳۵۵۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از سربازان نمونه گفت: با الگو‌های دفاع مقدس فضای عمل به واجبات دینی و انقلابی گری را که در راستای آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشی بگیریم.
وی از جوانان به عنوان امید‌ها وآرزو‌های مقام معظم رهبری نام برد و افزود:جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی با حضور در مجالس و محافل عزاداری سرور و سالار شهیدان در کلاس تربیتی معرفتی امام حسین در راستای خودسازی شرکت کنند
این مسئول اظهار داشت:جوانان مانند امام حسین ایمان، تقوا، صبر، اخلاص، عمل خود را تقویت کنند.
وی بیانکرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی فضا دگر گون شده تغییرات بسیاری ایجاد شده که این تغییرات رامدیون خون شهدا و تلاش جوانان مومن متعهد و انقلابی هستیم.
وی تصریح کرد:دفاع مقدس دستاورد‌های عظیمی داشته و ملت ایران یک ملتی با تمدن است وبه برکت انقلاب ما یک وجب از خاک وطن را به دشمنان ندادیم.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان اظهارداشت:شگرد امام خمینی مبنی بر شگرد پیامبر (ص) بوده وبا اعتماد به جوانان مدیریت جنگ را به جوانان، چون عالی‌ها میر حسینی‌ها خرازی‌ها و. داد.
وی از سردار سلیمانی به عنوان بزرگترین افتخار برای جهان اسلام نام برد و گفت:جوانان امروز باید، چون سردار سلیمانی رشد کنند وبا سلاح ایمان بر خدا و توکل بر خدا کار‌ها را پیش ببرند.
وی درپایان خاطر نشان کرد:دفاع مقدس با آموزه‌های قرآنی وفرهنگ حسینی همراه است وما دفاع مقدس را با تأسی از عاشورا به دست آورده ایم.
ارسال نظرات