مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایلام
مراسم عزاداری سرور وسالار شهیدان(عج) در دهه اول محرم با حضور کارکنان سپاه ناحیه ایلام در محل حسینیه صاحب الزمان (عج) برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۲۳۵۵۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام عبدالله طالبی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایلام درمراسم عزاداری سرور وسالار شهیدان(عج) در دهه اول محرم با بیان ضرورت انجام امر به معروف ونهی از منکر در جامعه گفت: هیچ عملی همچون امر به معروف مورد تاکید معصومین ما قرار نگرفته است تا جایی که از آن به عنوان فضیلت عظیم نامبرده اند واین قید زدن به فعل امر به معروف بخاطر تاکید واهمیت بسیار زیاد آن است چرا که جامعه مارا در مقابل رذایل اخلاقی بیمه می کند.

وی از حقوق های نجومی مدیران دستگاه های مختلف به عنوان منکر بزرگ در این شرایط یاد کرد و عنوان کرد: مردم در تنگنای اقتصادی زندگی می کنند وفشار بسیار زیادی را لحاظ معیشتی تحمل می کنند واین چپاول وغارت بیت المال مسلمین است ومقام معظم رهبری بارها بر ضرورت برخورد باچنین افرادمتخلف تاکیید کردند ومردم منتظر نتیجه برخورده هستند.

وی این دهه را بهترین فرصت برای اجرای امر به معروف ونهی ازمنکر دانست و بیان داشت: ما باید در فرضیه بزرگ امر به معروف ابتدا هر فرد از خودش شروع کنند وخود را مخاطب قرار دهد واصلاح نماید وبعد به خانواده وسپس به جامعه رجوع کند.

وی با قدر دانی از زحمات سپاه ناحیه ایلام بعنوان دبیر اجرای ستاد امر به معروف ونهی ازمنکرشهرستان گفت: حقا وانصاف سپاه این وظیفه خودرا به نحو مطلوب انجام داده است وخدمات این نهاد انقلابی قابل تقدیر است.در ادامه این مراسم که با روضه خوانی وذکر مصیبت اهل بیت پیامبر(ص) همراه بود با سینه زنی به پایان یافت .

 

ارسال نظرات