خبرهای داغ:
زنگ مهر و مقاومت در نخستین روز از سال تحصیلی 97-96 و دومین روز هفته دفاع مقدس با حضور 35 هزار دانش‌آموز در 220مدرسه نواخته شد.؛
کد خبر: ۸۹۲۳۵۳۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازفلاورجان همزمان بادومین روز ازهفته دفاع مقدس وایام ماه محرم ماه پیروزی خون برشمشیر220مدرسه درشهرستان فلاورجان نواخته شد.

مراسم بازگشایی مدارس شهرستان فلاورجان در روز اول مهر ماه در تمامی مدارس و به صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستانی، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، خیرین مدرسه‌ساز و فرماندهان نظامی و انتظامی، در دبیرستان بهنام رحمانی شهر کلیشاد و سودرجان  برگزار ‌شد.

نخستین زنگ سال تحصیلی جدید و شروع هفته دفاع مقدس و فرارسیدن ماه محرم به نام زنگ حسینی بدلیل تقارن مهر و آغاز دهه اول محرم باحضور مسئولین شهرستان در مدرسه خیّرساز بهنام رحمانی کلیشاد وسودرجان نواخته شد.

درادامه برنامه رئیس آموزش و پرورش فلاورجان نیز در این مراسم ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار کرد:در سال تحصیلی جدید ۳۵ هزار دانش‌آموز در ۲۲۰آموزشگاه  مشغول به تحصیل می شوند،

گفتنی است این مراسم با  تقارن روز دوم ماه محرم با آغاز سال تحصیلی همراه با مداحی و سینه زنی آغاز سال علمی و معنوی را رقم زد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها