نشست فصلی مجمع پیشکسوتان جهاد وشهادت با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه فومن برگزار گردید
کد خبر: ۸۹۲۳۴۹۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، نشست فصلی مجمع پیشکسوتان جهاد وشهادت با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه فومن برگزار گردید که در ابتدای این نشست سرهنگ میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن در ابتدای این نشست ضمن عرض خیر مقدم بر پایبندی بر اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و انتقال آن توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت با روحیه جهادی دفاع مقدس به نسل فعلی انقلاب تاکید کرد و افزود: آنچه جامعه امروز ما به آن نیاز دارد احیای ارزش های انقلاب و انقلابی گری است.

قادر رستمی مسئول بسیج پشکسوتان جهاد و شهادت یاد شهید اسکندری و جواد دوربین ، مرحوم جمشید رنجبر و ابوذر واحدی را گرامی داشت و گفت : این مجمع بیش از ۲ سال از تشکیل آن می گذرد و در ۴ حوز تلاش دارد تا ذلّ منویات رهبری با همان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس احیای انقلابیگری را در جامعه دنبال نماید.

فرمانده سپاه قدس گیلان سردار عبدالله پور با تاکید بر انقلابی بودن و بیان پنج شاخصه آن از دیدگاه امام خامنه ای (مد ظله العالی ) خطاب به مجع پیشکسوتان جهاد وشهادت افزود: فضا جامعه تغییر کرده است و همه به نوعی به شبکه جهانی متصل هستند نمی شود نسل فعلی را خیلی راحت توجیه کرد که چرا ما در سوریه هستیم.

وی تصریح کرد: همه ما وظیفه داریم تا از هدف و آرمان های انقلاب دفاع کنیم اگر رفتار و عمل ما را ببینند دنبال ما حرکت می کنند نمی شود که حرف از تولید داخلی بزنیم، آنوقت خودمان خودرو یا وسایل خارجی استفاده نماییم.

محمد عبدالله‌پور در ادامه با انتقاد از بی خبری و رفاه طلبی برخی از هم استانی ها گفت : ۲۵۰۰ نفر از خانوارهای گیلانی زیر پلاستیک زندگی می کنند.

این پیشکسوت جهاد و شهادت افزود: آتش به اختیار بهترین فرصت است که در آن باید توجه داشت آتش آن به سمت دشمن باشد و با عقلانیت و خرد جمعی و رصد دائم بتوانیم بر مشکلات فرهنگی و اقتصادی جامعه فائق شویم.

وی با اشاره به اینکه ۹۸% از بودجه دولت صرف شرکت های دولتی می شود، بیان داشت: در این راستا طرح صندوق های قرض الحسنه که در امر اشتغال فعالیت می کنند ، طرح راهیان کوثر در امر آموزش دانش آموزان ، اردوهای جهادی پزشکی، رهنمون و چندین طرح دیگر در نظر داریم که خدمت به محرومین و آحاد جامعه را بیش از پیش گسترش دهیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان در انتهای سخنان خود اظهار داشت: بسیج پیشکسوتان مجموعه ای برای کارهای خدماتی نیست بلکه با عمل جهادی با ۳ شرط اخلاص، تلاش مضاعف و در جهت مقابله با دشمن با هدف حفظ انقلاب و انقلابی گری است.

ارسال نظرات