فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با اشاره به نقش شهدای دانش آموز در طول هشت سال جنگ تحمیلی گفت: نقش بی بدیل شهدای دانش آموز در طول هشت سال جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۸۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶



به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی در مراسم به صدا درآمدن زنگ مقاومت و ایثار که در دبیرستان دوره اول شهید کمانگر قروه برگزار شد با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی عزت، مجد، استقلال، آزادی و هویت خود را مرهون خون پاک شهدا و رهبری‎های پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: با گذشت ۳۸ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی امروز ایران اسلامی به موفقیت‌های بزرگی در زمینه‌های علم و فناوری و دانش و تکنولوژی دست یافته است.


وی با بیان اینکه رژیم بعث عراق با پشتیبانی نظام سلطه و به سرکردگی آمریکا یک جنگ نابرابر را علیه ملت ایران اسلامی آغاز کرد، افزود: هشت سال دفاع مقدس میراثی گرانب‌ها و اندوخته‌ای تمام ناشدنی است که می‌تواند در طول تاریخ الگو و نمونه‌ای بی بدیل باشد.


به گفته وی موفقیت ایران اسلامی در عرصه علم و فناوری به خصوص فناوری‎های هسته‎ای مدیون خون پاک شهدا، جانبازی جانبازان و صبر و تحمل خانواد‎های آن‌ها است.


وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند، افزود: جامعه با نسل جوان خود زنده و پویاست و توجه به این نسل سبب شادابی و ماندگاری جامعه می‌شود.


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: شهدای دانش‌آموز الگویی ملموس برای دانش‌آموزان هستند و باید در راستای ترویج تفکر ایثار و شهادت که همان تفکر بسیجی است، در جامعه تلاش و کوشش کنیم تا موفقیت‌های بیشتری برای انقلاب اسلامی به بار بنشیند.


به گفته وی دانش‌آموزان با رشادت و اقتدار در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در طول جنگ تحمیلی حضور یافتند به‌گونه‌ای که امروز نام شهیدان دانش‌آموز در پهنه گیتی می‌درخشد.



وی ادامه داد: امروز دانش آموزان وظیفه دارند با پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت و با اطاعت از فرمان‌های مقام معظم رهبری به دنبال کسب علم و دانش بیشتر در تمامی زمینه‌ها باشند.


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: دشمن امروز با استفاده از شبکه‌های مجازی به دنبال تخریب ارزش‌ها و باور‌های دینی است که باید با الگوگیری از شهدای دانش اموز در برابر اهداف دشمنان ایستاد.


شعبانی ادامه داد: دشمن ما دیروز از طریق مرز‌های رسمی و از طریق تهدیدات نظامی به سمت کشور ما حمله می‌نمود، اما امروز با اقتدار ایران اسلامی و با توان نظامی نیرو‌های امنیتی که ما داریم دشمن جرات نزدیک شدن به مرز‌های ما را ندارد، اما به دنبال این است تا در قالب جنگ نرم نقشه‌های خود را ایفا نماید.


وی با بیان خاطراتی از شهدای دانش اموز گفت: شهدای دانش اموز روحیه بسیجی و استکبارستیزی خود را همیشه حفظ می‌کردند و در برابر دشمنان با اقتدار و عزت می‌ایستادند.


فرمانده سپاه قروه خواستار تلاش دانش اموزان در عرصه‌های علمی شد و گفت: امروز نیز دانش اموزان باید با تلاش در عرصه‌های علمی رشد و پیشرفت کشور را رقم بزنند و زمینه‌های اعتلای علمی جامعه را ایجاد نمایند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات