فرمانده سپاه ناحیه فومن در رابطه با برنامه های این ناحیه در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: بیش از 127 برنامه فرهنگی، بصیرتی، ورزشی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس در شهرستان فومن اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۵۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اهمیت تبیین و حفظ هفته دفاع مقدس و روایت دوران حماسه و ایثار اظهار داشت: امت اسلامی ما توانست در امتحانی عملی در پیشگاه خداوند و در برابر جهانیان در صحنه بین‌المللی نمره قبولی بگیرد و باید گفت یادآوری ایام دفاع مقدس و گرامی‌داشت این حادثه بزرگ تاریخی بسیار با اهمیت است.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در رابطه با برنامه های این ناحیه در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: بیش از 127 برنامه فرهنگی،بصیرتی،ورزشی،عمرانی و اقتصاد مقاومتی در هفته دفاع مقدس در شهرستان فومن اجرا می‌شود که از جمله این برنامه‌های می توان به 59 برنامه شاخص اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار فردین میرزاپور با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس مظهر حماسه، آرمان‌خواهی، ایثار، از خودگذشتگی، تدبیر و حکمت است که باید در این ایام به مسئله حماسه و تدبیر بیشتر پرداخته شود  چرا که این هفته مصداق بارز امنیت و جهاد و مقاومت در سایه ولایت است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس تمامی بسیجیان و روسای ادارات با ما مشارکت و همکاری همه‌جانبه‌ای داشته باشند تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود در راستای ترویج مطلوب فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن در پایان خاطر نشان کرد: اهمیت دفاع مقدس باید هر سال نسبت به سال گذشته پررنگ‌تر شود و امسال هم که مقارن با ایام عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) است باید محوریت هر دو که احیای فرهنگ اسلامی است مورد توجه واقع شود و در این زمینه مسئولان فرهنگی نقش و رسالت خطیری بر عهده دارند چرا که فرهنگ دفاع مقدس متاثر از عاشوراست.

ارسال نظرات