مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با «بسیج»:
آذرنوش گفت: زندگی نامه اکثر شهدای ورزشکار را جمع آوری کرده ایم و سعی داریم اینها را در قالب کتاب چاپ کنیم که به مرور نسبت به چاپ آنها اقدام می شود و انشاء الله که جامعه ورزش هم بتواند از آن بهره لازم را ببرد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۴۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱

داود آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما 5000 شهید ورزشکار در کشور داریم که سعی می کنیم زندگی نامه آنها در قالب کتاب و فیلم  در جامعه ورزش نشر پیدا کند و این قطعا اثربخش خواهد بود.

وی افزود: به هر حال از 50 فدراسیون 33 فدراسیون در دوران جنگ شهید داده اند اگر ما بتوانیم زندگی و وصیت نامه و اهداف این شهدا را که اکثرا از قهرمان های رشته خودشان بودند در جامعه خودمان که نسبت به شهدا و ورزشکاران ارادت خاصی دارند نشر دهیم می تواند بسیار مفید باشد.

مسئول بسیج ورزشکاران تصریح کرد: ما زندگی نامه اکثر شهدای ورزشکار را جمع آوری کرده ایم و سعی داریم اینها را در قالب کتاب چاپ کنیم که به مرور نسبت به چاپ آنها اقدام می شود و انشاء الله که جامعه ورزش هم بتواند از آن بهره لازم را ببرد.

وی گفت:  در هفته دفاع مقدس رونمایی از تندیس شهدای ورزشکار و رونمایی از کتاب شهید اسماعیل اعلمی قهرمان وزنه برداری آسیا را نیز داریم که سازمان بسیج و حفظ آثار  نیروهای مسلح و آقای احمدی معاون فرهنگی وزیر در این برنامه شرکت می کنند.

 

ارسال نظرات