مراسم روز سرباز در جم برگزار شد+ تصاویر

مراسم روز سرباز با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، امام جمعه و فرماندار در نمازخانه سپاه جم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۰۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از جم؛ امام جمعه شهرستان جم در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز سرباز گفت: امنیت به عنوان مقوله‌ای بسیار مهم که حیات نظام سیاسی، اجتماعی و امنیت و آرامش کشور به آن وابسته است همواره مرهون تلاش و کوشش نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی بوده است ودراین میان سربازان در کنار پایوران نیروهای مسلح  مهم ترین نقش را در ایجاد امنیت و حفظ کیان اسلامی کشور ایفا می کنند.

حجت الاسلام محمد گنجی با اشاره به فرمایش امام علی (ع) مبنی بر اینکه سرباز زینت کشور است گفت: امروز ما افتخار می کنیم به شما سربازان و هر لحظه فداکاری های شما را می بینیم و قدردان شما عزیزان هستیم.

فرماندار شهرستان جم نیز گفت: سرباز خالصانه در مقابل دشمن ایستادگی می کند و امنیت را برای کشور رقم می زند و به همین دلیل است که امام می فرماید سرباز زینت کشور است و سربازی عبادت است.

فتح الله نوروزی تصریح کرد: سرباز با پایان سربازی خود باز هم در جنگ 8 سال می ماند و در مقابل دشمن ایستادگی می کرد و امروز ما باید در برنامه های خود تکریم سربازان را داشته باشیم .

فرمانده سپاه جم نیز با اشاره به فرمایش امام مبنی بر اینکه خدمت سربازی از عبادات اسلامی است گفت: هر چند این جمله کوتاه است اما بسیار پر مغز و پر محتواست.

انتهای خبر/ .

ارسال نظرات