در دومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه پایگاه علمی شهید حق ویردی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۸۱
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان ناحیه پایگاه علمی شهید حق ویردی ناحیه مقاومت سپاه بیجار افتتاح شد.


فرمانده سپاه بیجار در مراسم افتتاح این پایگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این پایگاه علمی مزین به نامی شهیدی است که برای دفاع از میهن خویش از سنگر علم و دانش جدا شد و خون خود را تقدیم انقلاب نمود.


وی افزود: شهید حق ویردی در سال ۱۳۴۴ در روستای جعفرآباد بیجار دیده به جهان گشود و دانشجوی رشته علوم تربیتی دانشگاه علوم و فنون بود که در دوران دانشجویی سه بار به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در سال ۶۶ به مقام شامخ شهادت نائل آمد.


عسگری با اشاره به راه اندازی این پایگاه علمی به نام شهید، گفت: اعضای پایگاه علمی با الگو از زندگی شهدا باید در مجهز کردن خود به سلاح علم و ایمان نهایت تلاش را داشته باشند.


فرمانده سپاه بیجار ادامه داد: راه اندازی هسته‌های مهارتی و علمی و تربیتی جهت پرورش استعداد‌های علمی از اهداف این پایگاه علمی است.

وی یادآور شد: اعضای این پایگاه علمی باید با آشنایی هر چه بیشتر با مشکلات جامعه خود را برای مدیریت سال‌های بعد آماده نمایند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات