امام جمعه بیجاردر صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح بانه:
امام جمعه بیجار با اشاره به تحولات منطقه و جهان گفت: فرهنگ دفاع مقدس در حال صادر شدن به کشور‌های جهان است.
کد خبر: ۸۹۲۳۳۶۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام و المسلمین علی مرادی امام جمعه بیجار، امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان بانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره این دوران تاکید کرد و گفت: تاریخ دفاع مقدس ملت ایران سرشار از ایثار؛ رشادت و نماد واقعی غیرت دینی مردم ایران است.


وی افزود: اگر نگاهی به حوادث جنگ و اتفاقاتی که در خط مقدم آن رخ داده است داشته باشیم در خواهیم یافت که ایثارگری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی در طول تاریخ بی سابقه بوده بطوریکه تربیت شدگان مکتب امام (ره) در رسیدن به مقام شهادت از همدیگر سبقت می‌گرفتند و با جانفشانی‌هایی که از خود به یادگار گذاشتند امروز موجب بهت و حیرت جهان و جهانیان شدند.


حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد؛ مهمترین هدف استکبار جهانی از راه اندازی جنگ تحمیلی بوسیله صدام؛ جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی و ساقط کردن نظان نوپای اسلامی بود.


امام جمعه بیجار تصریح کرد:، اما مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تاسی از مکتب حضرا سید الشهداء (ع) و روحیه ولایت پذیری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دشمن بعثی و استکبار جهانی را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.


وی با اشاره به اظهارت اخیر رئیس جمهور آمریکا در مورد ملت ایران یادآور شد؛ استکبار جهانی علی رغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌هایی که در چهار دهه گذشته بر علیه مردم و ملت ایران انجام داده است؛ اما انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس با قدرت و سرعت هر چه تمام در حال صدور به کشور‌های اسلامی منطقه و حنی جهان است.


مرادی گفت: هدف آمریکا و دیگر کشور‌های هم پیمان او در راه اندازی و ایجاد گروهک تروریستی داعش نیز ضربه زدن به نظام اسلامی بود که با رشادت رزمندگان مدافع حرم و نیرو‌های جبهه مقاومت در سوریه و عراق در حال ریشه کنی است.


وی شهید حججی را نمونه‌ای از تربیت شدگان مکتب امام و انقلاب دانست و گفت: امثال شهید حججی که در لحظات آخر حیاتشان با صلابت خود مرگ را حقیر می‌کنند از تربیت شدگان انقلاب و مکتب امام راحل هستند که روحیه شهادت طلبی مردم مسلمان ایران را به نمایش گذاشت.

امام جمعه بیجار به توانمندی‌های نظامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: اگر ما امروز به این حد از قدرت رسیدیم همه در سایه رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و پس از آن از خود نشان داده اند.


وی گفت: امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل خون شهیدانی است که در دفاع از این آب و خاک خون خود را نثار کردند و در این راه خون شیعه و سنی با همدیگر ریخته شده و درخت انقلاب را آبیاری کرده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات